סערת הגן של חגית, שעל פי החשד התרחשו בו מקרי אלימות נגד ילדים נמשכת: לאחרונה התקיימה הפגנה סוערת מול הגן, במסגרתה השליכה הורים ובני משפחה של ילדים שניצלים לכיוון ביתה של בעלת הגן, חגית בוקרא, כחלק מהמחאה.
3 צפייה בגלריה
ההפגנה שבה הושלכו השניצלים
ההפגנה שבה הושלכו השניצלים
ההפגנה שבה הושלכו השניצלים
(צילום מסך מתוך: מטה המאבק למען הילדים)
השלכת המזון התרחשה לאחר שהורים טענו כי בגן השליכו לכיוון הילדים שניצלים. עם זאת יש לציין כי בסרטונים שמצויים בידי המשטרה כרגע – אין תיעוד להשלכת שניצלים.
בנוסף, לאחרונה פרסמה הסייעת שהגישה את התלונה נגד הגן פוסט בדף הפייסבוק הפופולרי "חדרתיים בפייסבוק" שם תיארה את השתלשלות האירועים מרגע שהחלה לעבוד בגן ועד להגשת התלונה כעבור ארבעה ימי עבודה בלבד: "אני מאמינה שחלקכם כבר מכירים אותי. כן! זו אני אותה אחת שהגישה תלונה. אני לא יכולה לתאר לכם את מה שאני עברתי. ימים ללא שינה, לילות ללא שינה, סטרס ולחץ נפשי. לפעמים חשבתי לעצמי אולי אני טועה? אולי לא ראיתי טוב? אך אני יודעת שמה שאני ראיתי ומה שעיניי ראו לא יכול לעבור לסדר היום. עבדתי בסך הכול ארבעה ימים ואני בחורה בת 21 ללא ניסיון בגנים כמעט ובכל זאת הבנתי שקורה כאן משהו לא תקין. אז נכון, לא למדתי תואר ראשון, אין לי תעודת הסמכה ואין לי ניסיון עשיר. אך אני מבינה שצריך רק לב ונשמה כדי להבין שמתרחש כאן משהו לא טוב".

3 צפייה בגלריה
הפגנה מול "הגן של חגית" בבית אליעזר
הפגנה מול "הגן של חגית" בבית אליעזר
הפגנה מול "הגן של חגית" בבית אליעזר
(צילום: אלבום פרטי)

העובדת המשיכה וכתבה: "ביום הראשון שנכנסתי לעבוד הבנתי שכבר קורה משהו. התייעצתי וסיפרתי לאמא שלי שהיא בעצמה סייעת בגן והתחילו המון שאלות, האם מתנהגים כך או אחרת? אמא שלי מתוך הניסיון שלה הסבירה לי שזה אינו תקין בשום צורה"

3 צפייה בגלריה
(החקירה נמשכת | צילום: איילת רוטה)

העובדת הוסיפה: "לאחר התלבטויות רבות, כדי להבין שאני לא עושה טעות ועוול התייעצתי עם גננת שהיא בעלת גן עם ניסיון עשיר בתחום החינוך שגם אצלה עבדתי וראיתי את ההתנהלות. ראיתי איך גן צריך להתנהל ושם נפל לי האסימון. אני פונה אליכם הורים יקרים: אם יש ספק אז אין ספק. תשאלו, תבדקו, תרגישו את הצוות ואת הילדים שלכם. תהיו תמיד עם יד על הדופק. ולכם הורים יקרים שלא האמנתם, מבינה לליבכם, מבינה שלכל הורה יהיה קשה להאמין שהילד שלו עובר התעללות. לא שופטת אתכם לרגע. ההפך, מבינה לליבכם".
קראו גם:
מתנדבי חדרה, בראשות חזקי מנת, סיפרו כי הגיעו לכל ילד בגן עד לביתו מתוך כוונה לחזק את המשפחות ולעטוף אותם, ברגעיהם הקשים וחילקו להם אריזות שי ובלונים.
פורסם לראשונה: 14:40, 17.07.23