יש לכם או לכן קרחת כהצהרה אופנתית או כתספורת השגרתית שלכם? בארגון החסד "מתנדבי חדרה" מתמקד בחולי סרטן ויתומי המחלה מחפשים אתכם במטרה לשמח ילדה בת 7 שחלתה במחלת הסרטן.
2 צפייה בגלריה
קרחת - תמונת פייסבוק
קרחת - תמונת פייסבוק
קרחת - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shutterstock)

במתנדבי חדרה למעלה מ-1,000 מתנדבים פעילים שידיהם מלאות תדיר בשינוע מזון למשפחות החולים, בהסעתם לבתי חולים ולטיפולים, בשינוע בדיקות ובטיפול מאסיבי של כל צרכי החולים ומשפחותיהם ,24 שעות ביממה. כעת מבקשים בארגון החסד לשמח ילדה אחת קטנה שעצובה בגלל אובדן שיערה בשל טיפולי המחלה.
חזקי מנת, העומד בראש ארגון מתנדבי חדרה, סיפר כי בעלי הקרחות נדרשים לארגון לשם צילום או יצירת סרטון שיעודד את הילדה החולה, המבכה את אבדן שערה בגין הטיפולים הכימותרפיים.
"הגיעה אלינו לעיר ילדה בת 7 תושבת באר שבע במקור, שעברה לכאן להתגורר עם סבתה בכדי להיות קרובה יותר למקום בו היא מקבלת את הטיפולים שלה בבית החולים שניידר", סיפר.
"כשהיא כשהחלה לאבד את שערה, אמא שלה מיד עשתה קרחת אף היא כדי לעודד אותה ולהפגין סולידריות, אבל חשבנו שגם אנחנו יכולים לעשות מחווה מרגשת למענה ולחזק אותה אפילו יותר".
עוד הסביר מנת: "אנו מחפשים אנשים שבאופן הטבעי שלהם יש להם קרחת בכדי שנוכל להכין תמונה יפה עם כולם בעבור הילדה או שנכין לה סרטון מעודד בכיכובם. כך נוכל לומר לה בין היתר ברוכה הבאה לעיר אנחנו לשירותך ואנו מזדהים איתך.

2 צפייה בגלריה
"יש התעקשות לא למצוא פתרון", אומרת האם
"יש התעקשות לא למצוא פתרון", אומרת האם
רוצים לשמח את הילדה
(המחשה: shutterstock)

קראו גם:

"אני מזמין את כל תושבי העיר שעונים לקריטריון וליבם פתוח לעשות מעשה טוב, ליצור איתנו קשר 24/7 ואנו נתעל את זה למיזם מחזק, מעודד שיחמם לב. פנו אלינו גם אנשים יקרים שמבקשים לעשות קרחת יזומה בכדי להפגין סולידריות, אבל איננו רוצים להגיע לשם. לכן אנו מחפשים מי שבטבעי יש לו קרחת,, ברוח טובה, ומוכן להצטלם למען המטרה הכי טובה שיש".
רוצים להתנדב? אפשר ליצור קשר עם מתנדבי חדרה במספר 077-5540140/1.