פיגוע בחדרה. צוותי רפואה הוזעקו לרחוב הרברט סמואל בחדרה בעקבות אירוע ירי במקום. באירוע יש שני הרוגים. 10 פצועים הגיעו למרכז הרפואי הלל יפה. שניים במצב קשה, 3 בינוני ו-5 נפגעי חרדה
(הפיגוע בחדרה. שימוש לפי סעיף 27א)
קראו עוד:
הצוותים העניקו סיוע ראשוני לשני נפגעים במקום. על פי הדיווחים הראשוניים שני הפצועים בהכרה. בהמשך התברר כי יש פצועים נוספים ושני הרוגים.
חובש בכיר במד"א ויקי קלי סיפר: "מדובר בארוע קשה מאוד, ראינו 6 נפגעים שוכבים חלקם על המדרכה וחלקם על הכביש, הם סבלו מפצעי ירי, עשינו מיון ראשוני מהיר בשטח והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם של 2 קשה ושניים בינוני. בשטח היו גבר ואשה מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".
(כך התחיל הפיגוע הרצחני)

1 צפייה בגלריה
זירת הפיגוע בחדרה
זירת הפיגוע בחדרה
זירת הפיגוע בחדרה
(צילום: איחוד הצלה)
מאיחוד הצלה נמסר כי פונו שני נפגעים בהכרה ובנוסף יש ארבעה פצועים נוספים בזירה.
דובר מד"א, זכי הלר מסר: "בשעה 20:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על 5 פצועים ברח' הרברט סמואל בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הלל יפה, 3 גברים במצב בינוני בהכרה מלאה, עם פציעות חודרות".
חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: ״מדובר בפיגוע ירי, שני מחבלים שיצאו במסע של הרג ורצחו שני עוברי אורח ופצעו 3 נוספים שפונו ע״י צוותי מד״א לקבלת טיפול רפואי בביה״ח. המחבלים נוטרלו ונהרגו במקום. מתנדבי זק״א צפון מטפלים בכבוד המת בזירת הפיגוע.״
שלומי סקיטל מאיחוד הצלה שהיה ברחוב סמוך מספר: "שמענו ממש ירי חי, אמרתי לחבר שהיה איתי נעשה פרסה, משהו קורה, וזה ירי חי בוודאות. עשינו פרסה והביאו לנו שניאזרחים לטפל בהם שאח"כ פונו. היינו מנותקים בגלל הטיפול בהם והיינו בהלם אחר כך, כשראינו את הזירה הראשונית".
מ״מ ראש העיר חדרה בפועל ניר בן חיים: "ערב קשה וכואב לעיר חדרה ולמדינת ישראל. אני רוצה לשלוח בשם כלל תושבי העיר תנחומים למשפחות ההרוגים והחלמה מהירה לפצועים. יחד עם כוחות הביטחון והרווחה של עיריית חדרה אנחנו מבצעים בשעה זו הערכת מצב בשטח, ונערכים להמשך הפעילות שלנו הערב כדי להחזיר את הביטחון לתושבי העיר. חדרה חזקה ביחד!"
עדכונים בהמשך בחדשות חדרה
פורסם לראשונה: 21:06, 27.03.22