הזמר והיוצר חנן בן ארי, תושב פרדס חנה כרכור, הופיע היום בפני מפוני קיבוץ יד מרדכי, המתארחים במלון ריזורט חדרה (לשעבר רמדה). בין היתר שר להם בן ארי את "אלוף העולם" הכולל את המילים המרגשות "אני אלוף העולם בליפול ולקום כמו גדול", המקבלות כעת משמעות אחרת.

חנן בן ארי שר את "אם תרצי" בפני תושבי יד מרדכי
(צילום: אלבום פרטי)

מחר צפוי להופיע בהתנדבות נתן גושן, שגם הוא מתגורר באזור. היוזמה נולדה אחרי שרכזת הפנאי של מרכז הפנאי רעים שרי שמש פרסמה הודעה בקבוצות הווטסאפ השכונתיות לקהילה בנווה חיים ויצמן וקראה למי שיכול להנעים את זמן המשפחות המפונות במלון - לעשות זאת.
"כתבתי משהו כמו: 'חברים, מרכז הפנאי קורא לכם להושיט יד. הגיעו מאה משפחות כבר אתמול, יש 90 ילדים אנחנו יחד אתכם הבאנו המון דברים. מעבר לזה דקלה אוחנינה ממתנ"ס אולגה מנהלת רישום לו"ז לפעילות הפוגה לילדים היקרים ואני קוראת לכם לבוא להפעלות באהבת חינם' פרסמתי את הטלפון שלי והבהרתי שאם יפנו אמנים נכניס אותם ללו"ז. הבוקר קיבלתי טלפון ממישהי מההפקה של חנן בן ארי והבנתי שההודעה הזו איכשהו הגיעה אליהם ושחנן מעוניין להופיע בעבורם. קישרתי בינה ובין דקלה ממתנ"ס אולגה והיא זימנה אותם. היום הוא אכן הופיע שם, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למען אחינו מהדרום".

1 צפייה בגלריה
קהילת הסורגות בחדרה. למען חיילי גולני
קהילת הסורגות בחדרה. למען חיילי גולני
קהילת הסורגות בחדרה. למען חיילי גולני
(צילום: אלבום פרטי)

לדבריה, במקביל, תושבת השכונה קישרה בינה ובין נציגה מטעם האמן נתן גושן והוא צפוי להופיע במלון מחר.
בנוסף, ממשיכות יוזמות הציבור לעטוף את מפוני הדרום ללא סוף. תושבים מציעים שלל טיפולים הומאופטיים, שיעורי ספורט, הופעות, ציוד רב ומה לא. גם "באחוזת שאול", שבה שוהים משפחות מהדרום מתקיימות הפעלות בהתנדבות בעבור השוהים שם.

קראו גם:

קבוצת הסורגות של ויצו חדרה הגיעו היום לסניף לסרוג כובעים לחיילי גולני. בין הסורגות גם מרגלית כובאני אם שכולה לחייל גולני בן כובאני ז"ל. יוזמה נוספת היא משלוח ציציות גדול שמתנדבי חדרה שינעו לפי בקשת קבוצת חיילים.