מחר יום ה' 23/2/23 תתקיים שביתה של השלטון המקומי שבעקבותיה צפויים שיבושים משמעותיים במערכת החינוך בחדרה ובשירותים המוניציפאליים לתושב.
2 צפייה בגלריה
כיתה ריקה שביתה
כיתה ריקה שביתה
מחר לא יהיו לימודים
(צילום המחשה: shutterstock)
השביתה מתקיימת עקב טענת מרכז השלטון המקומי כי משרד האוצר מתעלם מדרישותיו ומתכוון לפגוע בתקציבים ובסמכויות הרשויות המקומיות. בין יתר הבעיות שהציפו במרכז השלטון המקומי גם משבר הסייעות והחוסר בהן, שמוגדר כ"משבר לאומי".

2 צפייה בגלריה
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
המוקד העירוני יפעל כרגיל
(צילום: אסף פרידמן)

במשרד החינוך עדכנו כי ברשויות שישבתו לא יוכלו להתקיים לימודים, למעט במוסדות לחינוך מיוחד. המנהל הכללי במשרד החינוך אסף צלאל, אף הודיע למנהלי המחוזות כי צוותי ההוראה יגיעו למוסדות החינוך ויקיימו ישיבות מקצועיות וכי מוסדות שקיימים בהם סידורי אבטחה ללא תלות בעירייה, יקיימו את הלימודים בהתאם ליכולתם.
בחדרה, עדכנה העירייה את התושבים כי גני הילדים, בתי ספר היסודיים והעל יסודיים יהיו סגורים. לעומת זאת מוסדות החינוך המיוחד ומערך ההסעות אליהן יפעלו כרגיל. לא ייפתחו כיתות חינוך מיוחד בבתי ספר הכלליים. לא יפעלו מחר גם הצהרונים של פנאי העיר ומתנ"ס גבעת אולגה בגנים ובבתי הספר בעיר.
קראו גם:
מהעירייה נמסר: "המוקד העירוני יפעל כרגיל, וכך גם מערך פינוי האשפה ושירותי הרווחה בחירום יפעלו כרגיל. מוקד 106 זמין לתושבים 24 שעות ביממה וגם בווטסאפ העירוני שמספרו 053-4000106 ובעמוד הפייסבוק של עיריית חדרה".
לעדכונים: חדשות חדרה