בתוך שגעת הרולאפס מעט שפיות: החנות "מטורפים" ברחוב הנשיא(פינת רחוב הרצל) שמאז ומתמיד הקפידה על מחירים זולים' הכריזה ברשתות החברתיות כי תמכור את הרולאפס במחיר של שלושה שקלים וחצי ליחידה.
2 צפייה בגלריה
רולאפס. מטריף את העיר
רולאפס. מטריף את העיר
רולאפס. מטריף את העיר
(צילום: אלבום פרטי)
בחנויות רבות אחרות המחיר של הרולאפס מגיע לעשרה שקלים ליחידה ולעתים אף ל-15 שקלים.
בפוסט שפרסמו אנשי החנות בפייסבוק כתבו: "לקוחות יקרים, עד כה נמנענו מלהביא את זה בשל המחיר הגבוה. הצלחנו לקבל במחיר שפוי בימים אלו אנו לא עושים זאת למטרות רווח! נטו בשביל השירות, חשבונית הקניה שלנו מוצגת במקום, אתם מוזמנים להגיע ולראות בכמה רכשנו, שלא יעבדו עליכם! למען ההגינות יחידה אחת תימכר ב-3.5 שקלים. מוגבל ל-5 יחידות ללקוח"

2 צפייה בגלריה
רולאפס. המחירים זינקו
רולאפס. המחירים זינקו
רולאפס. המחירים זינקו
(צילום מסך מהיוטיוב)

"אני לא מופתעת בכלל, עדי ממטורפים פשוט איש מקסים ורחב לב, תמיד המחירים אצלו הכי הוגנים ונמוכים", סיפרה אם לשלושה מהעיר, לקוחה קבועה בחנות.
קראו גם:
"בפורים למשל הוא מכר תחפושות ממש יפות ב9.90 שקלים, אלמנטים למשלוחי מנות במנעד של שקל ומעלה ככה שכל כיס יכול למצוא את מה שהוא מחפש שם. זה מסתדר לי כשאני רואה שאת הרולאפס הוא מוכר ב-3.5 שקלים ולא במחירים המופקעים להפליא שלקחו ועדיין לוקחים אחרים שניצלו את המצב. הלוואי וכולם היו מתנהלים ככה. במהלך התקופה האחרונה רכשנו לא מעט מהממתק הזה ב-15-20 שקלים בלב כבד מאוד, רק כי הילדים נכנסו לטירוף הזה. לחנויות ולפיצוציות אחרות אני אומרת: 'צאו ולמדו'"
לעדכונים: חדשות חדרה