גם השנה יצא לדרך מכרז התחפושות הגדול של מתנדבי חדרה למען ילדים חולים ויתומים. במכרז, שכבר הפך למסורת, מתקבלות בקשות לתחפושות של הילדים ומתנדבי חדרה משיגים להם את התחפושת החלומית.
3 צפייה בגלריה
מכרז התחפושות של חדרה
מכרז התחפושות של חדרה
מכרז התחפושות של חדרה
(צילום: אלבום פרטי)
בין הבקשות השנה: בן חמש שביקש להתחפש לדוד המלך, בן שלוש שביקש להתחפש לתימני, בן תשע שביקש להתחפש לשמשון הגיבור, בת שבע שביקשה להתחפש לדמות התנכ"ית חנה ושבעת בניה, ובת שש שביקשה להתחפש לנערת קומיקס. ברוח ימי המלחמה, נרשמו גם הרבה בקשות לתחפושות של לוחם קומנדו, מג"בניק ולוחם ימ"מ.

3 צפייה בגלריה
המכרז בעבר. עושים הכול כדי שהילדים יחייכו
המכרז בעבר. עושים הכול כדי שהילדים יחייכו
המכרז בעבר. עושים הכול כדי שהילדים יחייכו
(צילום: אלבום פרטי)

בתוך זמן קצר, מאז פורסם המכרז, כבר החלו מתנדבי חדרה להשיג את הזכות להגשים חלום לילדים.
חזקי מנת, שעומד בראש מתנדבי חדרה, מספר כי המכרז הוא אחד הדברים המרגשים שהארגון עושה: "המתנדבים מחכים למכרז וברגע שהוא מתפרסם עם כל הפרטים, המידות והבקשות, הם ממש נלחמים על הזכות לדאוג לתחפושת. כל מתנדב הופך עולמות כדי לקנות או לתפור במיוחד, על פי דרישת הילד את התחפושת. המכרז מכניס אדרנלין והמתנדבים שלנו כל כך שמחים להגשים חלום, אפילו אם מדובר בתחפושת קשה להשגה. אין דבר כזה 'אין'. בעבר כבר הבאנו תחפושת מיוחדת מתופרת מבאר שבע והטסנו תחפושת מחו"ל. נעשה הכול כדי לגרום לילדים הללו שכל כך סובלים לחייך".

3 צפייה בגלריה
חזקי מנת. פנה לשרת החינוך
חזקי מנת. פנה לשרת החינוך
חזקי מנת. "בכיתי מהתרגשות"
(צילום: אלעד גרשגורן)

מה ריגש אותך במיוחד השנה במכרז?
"יש זוג נשוי שכל אחד שהה במקום אחר, הוא בבסיס חיל האוויר והיא בבית. הם כתבו בו זמנית ללא תיאום מראש שהם לוקחים עליהם להשיג תחפושת מסוימת. בכיתי מהתרגשות באותו הרגע".

קראו גם:

מנת מסביר כי כרגע יצא לדרך המכרז הראשון, אולם צפוי להתקיים מכרז נוסף: "יש ילדים שלא רוצים להתחפש, שכרגע עצובים ואומרים דברים כמו: 'אבא מת, אני לא רוצה לשמוח ולהתחפש'. אנחנו במסע שכנועים לאותם ילדים, עם צוות מתוגבר שלנו ומקווים להצליח בעזרת השם ואז לפי הצפי שלי, יצא עוד מכרז של 30-40 תחפושות. למה זה מרגש אותי כל כך בתוך ים החסדים והמצוות שהמתנדבים שלנו עושים? כי אתה חווה פה חיוך של ילד. הרי החלום שלנו הוא לגרום להם קצת לחייך בסבל הנורא שהם נמצאים בו".