פרויקט הנצחה מרגש לזכרו של סמ"ר נטע ברעם (21) מנווה חיים יצא לדרך. נטע היה לוחם בגדוד 414 של איסוף קרבי ונפל בנחל עוז, בשבת השחורה בתאריך 7/10/23. בני משפחתו יקיימו השבוע לזכרו את, "יום הפאי של נטע", במסגרתו ייאספו מאפי פאי מתוקים ומלוחים וימכרו אותם בקניון עופר חדרה, כשההכנסות ינותבו להקמת פינה להנצחתו בחתוליה של חדרה.
2 צפייה בגלריה
נטע ברעם ז"ל. אהב מאוד בעלי חיים
נטע ברעם ז"ל. אהב מאוד בעלי חיים
נטע ברעם ז"ל. אהב מאוד בעלי חיים
(צילום: אלבום פרטי)
בפרסומים לקראת הפרויקט כתבו בני משפחתו של ברעם ז"ל: "נטע שלנו אהב אנשים בעלי חיים ומאפים. בין בעלי החיים, הייתה לו חיבה מיוחדת לחתולים והפאי היה מועדף עליו בין המאפים. אנחנו בוחרים להמשיך את דרכו ולבנות פינה בחתוליה של חדרה להנצחתו. אם אתם בעניין של תרומה לרעיון מה עליכם לעשות? מכינים את הפאי המתוק האהוב עליכם, גם פאי מלוח (קיש) מתקבל בברכה, כותבים אם הוא פרווה או חלבי, ומביאים את הפאי אלינו ביום חמישי בערב 14/12/23 רחוב הכנסת 1 חדרה, או ביום שישי בבוקר לנקודת המכירה בקניון עופר לב חדרה בקומת הכניסה בשעה 8:30. אנחנו נקיים מכירה של עוגות הפאי ביום שישי 15/12/23, החל מהשעה 9:00. כל הכנסותיה יוקדשו לבניית הפינה לזכר נטע בחתוליה".

2 צפייה בגלריה
נטע ברעם ז"ל
נטע ברעם ז"ל
נטע ברעם ז"ל
(צילום: אלבום פרטי)

עוד כתבו בני המשפחה כי ישמחו לקבל קובץ עם המתכון אותו יפרסמו באתר הייעודי לפרויקט המכירה. הפאי שנטע אהב יותר מכל הוא פאי תפוחים.
נירית, אמו של נטע ז"ל, סיפרה על היוזמה להנצחתו: "נטע מאוד אהב בעלי חיים ולחתולים בפרט הייתה לו אהבה מיוחדת. כאן הוא ניסה להציל חתולה פצועה, אחרת לחלץ ממכסה מנוע, ממש מחובר לחתולים. לכן חשבנו שזה יכול להיות רעיון טוב להנציח את זכרו בחתוליה בחדרה. יצרנו איתם קשר ובאנו לביקור שם, בתי ואני. ידענו שאנחנו לא רוצים סתם לתרום כסף, אלא לעשות משהו משמעותי יותר לזכרו. מצאנו שיש שם פינה שהם רוצים להפוך אותה למקורה עבור חתולים לבנים שלא טוב להם להיות בשמש. גם החתולה שלנו חצי לבנה וחצי אפורה, ככה שהתאים לנו הרעיון. על מנת לממשו ולהפוך את הפינה הזו לזכרו, צריך לגייס כסף ולכן יצאנו עם פרויקט 'יום הפאי של נטע' ונקיים מכירה בקניון עופר חדרה ביום שישי, כשההכנסות יתועלו לטובת פינת הנצחתו, בחתוליה".

קראו גם:

נירית סיפרה כי יוזמות הנצחה נוספות כבר מצויות בקנה: "נטע היה במש"צים שנים וגם ניהל קורס מש"צים וכנראה שנעניק מלגות לתלמידים. יש לנו עוד רעיון לעשות משהו עם 'לגו'. כל החדר שלו מלא דגמי תצוגה של לגו כמו במוזיאון לגו. איננו יודעים עדיין מה בדיוק נעשה, אבל בכוונתנו לעשות משהו גם בכיוון הזה. עוד מיזם שאנחנו מאוד רוצים להקים, זו גינת כלבים בנווה חיים לזכרו, מאחר והוא כל כך אהב בעלי חיים וגם יש צורך מהותי לזה בשכונה. בבית הספר הרב תחומי בו למד כבר עמלים על פינה מאוד יפה לזכרו יחד עם המש"צים בזכות מנהלת בית הספר רחל סבח וזה עובד מאוד יפה".
אם אתם רוצים לקחת חלק בהנצחה של נטע ז"ל גיבור ישראל, תוכלו להכין פאי ולשנעו לבית המשפחה ביום חמישי או לנקודת המכירה בקניון ביום שישי. זאת בצירוף מתכון הפאי שלכם למייל: liad1708@gmail