אסון בקיבוץ העוגן בעמק חפר: קובי משק בן 47, חבר הקיבוץ, נהרג מפגיעת ברק לאחר שככל הנראה יצא לטיול בשטח חקלאי הסמוך לקיבוץ עם כלבו: "היה איש משפחה למופת".
3 צפייה בגלריה
קובי משק ז"ל
קובי משק ז"ל
קובי משק ז"ל
(צילום: פרטי)
היום (חמישי) בשעה 16:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בשטח חקלאי בקיבוץ במועצה איזורית עמק חפר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בגבר בן 47 עם כוויות בגופו, כאשר מצבו אנוש. מותו נקבע במהלך הפינוי לביה"ח.

3 צפייה בגלריה
סופת ברקים
סופת ברקים
סופת ברקים
(צילום: pixabay.com)

הפראמדיקים של מד"א עידן שינה ועומר פקר סיפרו: "הביאו אלינו את הגבר לחבירה באמצעות טרקטורון, סיפרו לנו שמצאו אותו בשטח חקלאי כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות וראינו שהוא סובל מכוויות בגופו וללא דופק ונשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קריטי".

3 צפייה בגלריה
זירת אירוע הפגיעה
זירת אירוע הפגיעה
זירת אירוע הפגיעה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מהמועצה האזורית עמק חפר ומקיבוץ העוגן נמסר: ""קרה לנו אסון גדול הערב. אבל כבד ירד על קיבוץ העוגן ועמק חפר כולו. קובי נולד וגדל בקיבוץ, בחור חמד, אהוב על כולם. כמנהל הנוי של הקיבוץ הוא עסק במשך שנים בטיפוחו, בחריצות ובהתמדה. עם היוודע דבר האסון הגיעו למקום צוותי הרווחה והשירות הפסיכולוגי החינוכי של המועצה, על מנת לתמוך ולסייע למשפחה בשעה קשה מנשוא זו. המועצה והקהילה כולה מחבקת את בני המשפחה והחברים. יהי זכרו של קובי ברוך. מועד הלוויה טרם נקבע".


קראו גם >>>>
בקיבוץ העוגן שמכירים את חבר הקיבוץ היו המומים עם הוודע הבשורה: "הוא היה בחור מדהים. מקסים ממש. איש עבודה ומשפחה. פשוט אבידה'. מדובר בטרגדיה שניה במשפחה בתוך פחות משנתיים בו אבי המשפחה התאלמן. הוא השאיר אחריו אישה וילדים. פשוט בלתי נתפס''.