בוקר מרגש ומשמח במחלקה אורתופדית ב' במרכז הרפואי הלל יפה. צוות המחלקה הצדיע, מחא כפיים והריע בשירה וריקודים לבני הזוג בן בנימין וגלי סגל, שנפצעו במסיבת הדמים ברעים, ועברו מבית החולים להמשך שיקום בתל השומר.

(רגעי השחרור של בן בנימין וגלי סגל מהלל יפה)

הצוות, שטיפל בהם במסירות רבה לאורך כל האשפוז, לצד עובדים ממחלקות נוספות וחברי הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה, חיבק אותם והתרגש עד דמעות עם הגעת הרגע המיוחל הזה.
גלי ובן איבדו את רגלם הימנית באותה מסיבה, ואושפזו במרכז הרפואי הלל יפה, מיטה ליד מיטה, במחלקה אורתופדית ב'. "לאורך כל האשפוז הצוות טיפל בהם במסירות רבה ועטף אותם ואותנו בצורה בלתי רגילה", מספרת אורלי גדרון, אמה של גלי. "החל ממילנה אברמוב האחות האחראית וצוותה, המפקחת בסיעוד שרה בדש, שנענו לכל בקשה שלהם ושלנו, קטנה וגדולה, דרך ד"ר נורית שדמי וד"ר מקסים גורביץ, שאחרי כל כניסה ויציאה מחדר ניתוח באו ועודדו אותנו והיו אופטימיים כל העת, וכלה בצוותי הפיזיותרפיה, הריפוי בעיסוק וכל מי שטרח, בדק וחיפש פתרונות ראויים כדי להקל עלינו".

1 צפייה בגלריה
בן בנימין וגלי סגל. "קיבלנו חיבוק גדול"
בן בנימין וגלי סגל. "קיבלנו חיבוק גדול"
בן בנימין וגלי סגל. "קיבלנו חיבוק גדול"
(צילום: באדיבות בית החולים הלל יפה)

"הצוות נתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות, ממש כמו משפחה אמיתית ומחבקת. אני מאחלת לכל הורה, שילדיו עוברים את מה שהילדה שלי ובן זוגה עברו, לקבל טיפול כל כך מקצועי ואוהב".

קראו גם:

גם גלי ביקשה להודות בשמה ובשם בן על החיבוק הגדול שקיבלו מכולם ב"הלל יפה", שהפכו להיות ממש חלק מהמשפחה.