אחד הנושאים המדאיגים את תושבי חדרה הוא נסיעה לא זהירה של טרקטורונים. לא מעט תאונות כבר התרחשו בעיר ותלונות של תושבים נגד רוכבי הטרקטורונים הולכות ונערמות. הערב שוב אירעה תאונה שבה מעורב כלי הרכב.
2 צפייה בגלריה
טרקטורון
טרקטורון
טרקטורון. תאונה נוספת
(צילום המחשה: shutterstock)
אחרי השעה 18:00 נפגעו שני הולכי רגל בשכונת בית אליעזר מטרקטורון שחלף במקום.
מדוברות מד"א נמסר כי: "בשעה 18:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על שני הולכי רגל שנפגעו מטרקטורון בשטח פתוח סמוך לבית אליעזר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הלל יפה, שני פצועים בהם אישה בת 49 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ופצוע נוסף במצב קל".

2 צפייה בגלריה
התהפכות הטרקטורון ברחוב פרנק
התהפכות הטרקטורון ברחוב פרנק
התהפכות הטרקטורון ברחוב פרנק
(צילום: באדיבות איחוד הצלה)

לפני כחודש, באמצע אפריל, התהפך נער בן 16 עם הטרקטורון שלו ברחוב פרנק. בעקבות התאונה הוא נפגע באורח בינוני ופונה לטיפול בבית החולים הלל יפה.
התאונה הזו הגיעה ימים ספורים לאחר שתושבים מבית אליעזר התלוננו על טרקטורונים שנוסעים באופן פרוע סמוך לבתיהם.
קראו גם:
"כל החבר'ה עם הכלים הכבדים, נכנסים בכיכר בשדרות האביב, יפה נוף וישירות לשטח", סיפר אחד התושבים. "לפעמים הם עוצרים מול הבתים שלנו ועושים כל מיני תרגילים, מקפיצים את הכלים ומעיפים טונות של אבק. יש שכנים עם ילדים אסתמטיים שסובלים מאוד. מפגע הרעש הוא מטורף. ראיתי דברים מפחידים, כמו טרקטורונים שנוסעים במהירויות מטורפות, עולים על הכביש ומאבדים שליטה. ראיתי בגן משחקים 'בראשית' בדניה מישהו שאיבד שליטה ובקלות יכול היה לפגוע באחד הילדים".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 19:45, 20.05.23