הרב יגאל כהן יגיע בשבוע הבא לחדרה כחלק מסדרת הרצאות. הרב כהן הוא פוסק הלכה, ראש מוסדות "יביע אומר" בבני ברק וראש ארגון "ענפים" והוא נחשב לכוכב רשת.
2 צפייה בגלריה
הרב יגאל כהן. הראשון בסדרת ההרצאות
הרב יגאל כהן. הראשון בסדרת ההרצאות
הרב יגאל כהן. הראשון בסדרת ההרצאות
(צילום מסך: מתוך ערוץ הידברות)
ברשתות החברתיות מככב הרב עם שלל שיעורי תורה, מסרי חיזוק והרצאות, כשאלו, מתובלים בהומור ובשפה נגישה.
בשבוע הבא (27/3) יקיים הרב כהן הרצאה בבית כנסת הגדול בעיר (רחוב הגיבורים 74 צמוד למוזיאון החאן) וזו תתקיים לעילוי נשמתה של הפעוטה שני אליעזר ז"ל, בתו של אלישע אליעזר עוזרו של רב העיר, הרב ישראל מאיר ביטון. שני נפטרה בחג פורים בגיל ארבע וחצי.

2 צפייה בגלריה
שני אליעזר ז"ל. "כל מעשה טוב שאדם עושה ומכוון לעילוי נשמתה עושה לה נחת רוח"
שני אליעזר ז"ל. "כל מעשה טוב שאדם עושה ומכוון לעילוי נשמתה עושה לה נחת רוח"
שני אליעזר ז"ל. הרצאה לעילוי נשמתה
(צילום: אלבום פרטי)

ההרצאה תהא הסנונית הראשונה בסדרת הרצאות רבנים שיגיעו לעיר, כדי להעמיק את הידע של הציבור בנושאי דת וכדי לגרום לקירוב לבבות בתקופה חברתית סוערת זו.
היוזמה היא של מספר פעילי ציבור בשיתוף הרב הראשי ביטון. סדרת ההרצאות תתמקד במגוון נושאים הקשורים ליהדות ולחיי היומיום, ותאפשר לקהל לשאול שאלות ולקבל תשובות מרבנים מובילים.
בהרצאה של הרב כהן ישתתף גם רב העיר חדרה, הרב ישראל מאיר ביטון, ראש בית מדרש להוראה ודיינות "אדרת אליהו" והרב בניה ברבי והיא תתקיים בהפרדה לגברים ונשים ובחינם וללא הרשמה מראש.
החל משנת 2015 החלו שיעוריו של הרב כהן בבית המדרש להיות מצולמים ומשודרים בערוץ הידברות בטלוויזיה וביוטיוב, וכן בעמוד פייסבוק ייעודי אותו הקימו עבורו אנשיו. שיעוריו הפכו לפופולאריים מאוד עם השנים, כשעמוד הפייסבוק שלו עומד על 360 אלף עוקבים; עמוד אינסטגרם עם מעל 132 אלף עוקבים, כ-200 קבוצות ווטסאפ המופעלות על ידי אנשיו ושני ערוצים ביוטיוב עם מעל 135 אלף מנויים.
קראו גם:
כמו כן, משודרים ברשתותיו החברתיות שידורים חיים משיעוריו השבועיים ומשיעורי חוץ אותם הוא מוסר מספר פעמים בשבוע ברחבי הארץ והעולם. בנוסף, מוסדותיו הוציאו מעל 14 סוגי דיסקים לשמיעה שהתוכן בהם הופק משיעוריו והופצו ברחבי הארץ והעולם.
לעדכונים: חדשות חדרה