בעלי מסעדה חדשה בחדרה נחקרו בחשד שתקפו את בעלי המבנה בו שוכנת המסעדה.
1 צפייה בגלריה
אחד מבעלי בניין המשרדים, לאחר שהותקף
אחד מבעלי בניין המשרדים, לאחר שהותקף
אחד מבעלי בניין המשרדים, לאחר שהותקף
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
ביום ראשון שעבר ירדו בעלי בניין משרדים שבו שוכנת מסעדה חדשה והבחינו שרכבו של אחד מבעלי המסעדה חוסם את הכניסה לחניון.
בעלי הבניין פנו במכתב רשמי מאת עורכי הדין שלהם לבעל המסעדה, וביקשו ממנו לפנות את הרכב.
בעקבות זאת, לטענתם, "הוא התחיל לתקוף אותנו, ופתאום קפצו עלינו כעשרים איש. זה היה כל כך מהיר. היו שם אלות, סכינים", משחזר אחד מבעלי הבניין את האירוע.
הרקע לתקיפה מצידם של בעלי המסעדה היה אותו מכתב אזהרה שהוצא להם מבעלי במבנה שהותקפו על ידם.
הסיבה לסכסוך העסקי בין הצדדים היא התנערותם המוחלטת, כך טוענים בעלי הבניין, של בעלי המסעדה מהמחויבויות הכספיות שלהם בחוזה עליו הם חתמו. לדברי הבעלים האב ובנו לא משלמים את תשלומי הארנונה, המים ואת החשמל לשלטי התאורה של המסעדה. זאת מלבד אי תשלום שכר הדירה בעבור המסעדה, אי עריכת ביטוחים, אי הפקדת בטחונות ושטרי חוב, שימוש בחניות שלא הושכרו להם, שימוש בשטחים ציבוריים, והקמת ארובה לא תקנית שפולטת את עשן המטבח לתוך מבנה המשרדים, דבר שהביא, לטענת בעלי הבניין, גם לעזיבתם של שוכרים בבניין המשרדים.
"לא ישנתי כמה לילות. אני מפחד", מספר אחד מהבעלים שהותקף, "גם האחים שלי קיבלו מכות. זו היתה המולה נוראית. הייתי בשוק טוטאלי".
המסעדה כבר עוררה סערה בענף המסעדנות באזור חדרה, מאחר והאב ובנו, בחרו למסעדה בשם, שהוא כשמה של מסעדה ותיקה ומוכרת מהאזור מאותו הז'אנר הקולינרי.
משטרת חדרה חוקרת כעת את האירוע כפי שהוא תועד במצלמות האבטחה. סרטונים מהאירוע הועברו לידיה, כמו גם לבית המשפט שקבע כי בחמשת החודשים הקרובים אסור לאב ובנו להתקרב אל בעלי הבניין.
"לאחר ששמעתי את הצדדים וצפיתי בסרטון מצאתי כי יש לאפשר את הגעתם של האב ובנו למסעדה בלבד", קבע בית המשפט ביום ראשון השבוע. יחד עם צו ההרחקה, כל אחד מהם יפקיד 5,000 שקלים במזומן וכל אחד יחתום על ערבות של 30 אלף שקל להבטחת קיום תנאי ההחלטה.
לעדכונים: חדשות חדרה