מלחמת חרבות ברזל: הזמר הלאומי שלמה ארצי הגיע ליישוב שמשית בעמק יזרעאל לנחם את משפחת דושי, שבנה רותם ז"ל נפל בקרבות בגבול עזה.
2 צפייה בגלריה
שלמה ארצי מנחם את משפחת דושי
שלמה ארצי מנחם את משפחת דושי
שלמה ארצי שר לזכרו של רותם דושי ז"ל
(צילום מתןך הסרטון)
ארצי, שהיה הזמר האהוב על רותם ז"ל, שר לזכרו בשבעה בביתו ואף עין לא נשארה יבשה. ארצי שר את השיר 'תתארו לכם'.
רותם דושי ז"ל היה לוחם בגדוד 890 בחטיבת הצנחנים והוא נפל בקרבות בגבול עזה. "רותם היה אדם שמח. כל דקה שהיית לידו ראית עליו את שמחת החיים", ספד לו איתי ליימר, חברו הטוב, "הוא היה חבר שאין כמוהו. תומך ועוזר. בכל מה שהיה צריך הוא תמיד היה שם".
ערך החברות היה חשוב לרותם ז"ל. "אנחנו חברי ילדות מהרגע שנולדנו עד היום", הוסיף ליימר, "היינו חברים טובים לאורך כל השנים מהגן ועד התיכון והתגייסנו ביחד. נזכור תמיד את החיוך שלו. הוא כל הזמן ניסה להצחיק אותנו. היה חשוב לו להראות לנו שהכול בסדר והכל טוב וכמה שהוא חזק".


שחר כהן, חבר טוב נוסף של רותם, סיפר: "לפני שבועיים הייתה לי שיחה במקרה עם רותם. דיברנו מה כל אחד יעשה שהוא יהיה גדול והוא אמר פשוט 'אני אהנה בחיים'. הוא אהב מאוד ליהנות".
החבר אור עמית הוסיף: "היה חשוב לו מאוד להיות בקרבת החברים שלו. אנחנו כמו משפחה. בסופי שבוע היינו נפגשים ביחד. החברות הזו הייתה העיקר אצלו בחיים".
איך שמעתם על האסון?
"כל אחד ממקום אחר. אני התעוררתי בבוקר מטלפון של אמא שלי. לא רציתי לשמוע שזה קורה. אנחנו מחזקים ומחבקים עכשיו את המשפחה. עכשיו כולנו כל החברים התאספו חזרה מהצבא להיות עם המשפחה ולחזק אותם וגם לתת חיזוק לחברים שלנו שנלחמים עכשיו בחזית כמו שרותם היה".

2 צפייה בגלריה
 רותם דושי
 רותם דושי
רותם דושי ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם:

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר: "תושביה ועובדיה של המועצה המומים וכואבים את אובדן סמל רותם דושי בן 20 משמשית, לוחם בצנחנים. אנו מחבקים ומחזקים את המשפחה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערן הכבד. צוותי הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי של המועצה עומדים לרשות התושבים והמשפחות לתמיכה".