פעילות של אבי דוביצקי ומתנדבי "ציידי הפדופילים" בשרון הצפוני, תפסו על חם בשבוע החולף תושב חדרה בשנות ה-60 לחייו – אולם המשטרה שחררה אותו לאחר המארב שביצעו הציידים.
דוביצקי, שהתכתב עם התושב מזה תקופה ארוכה טוען כי בידיו חומר מפליל רב אודותיו ועל רצונו להיפגש עם נער בן 14 (קטין) למטרות שונות – בניהם מין. המשטרה מצידה, החליטה לסגור את התיק מחוסר ראיות. דוביציקי זועם על משטרת חדרה וטוען כי היא "מחפפת" בעבודתה.
1 צפייה בגלריה
האיש שנתפס על ידי ציידי הפדופילים. המשטרה שחררה (צילום מסך)
האיש שנתפס על ידי ציידי הפדופילים. המשטרה שחררה (צילום מסך)
האיש שנתפס על ידי ציידי הפדופילים. המשטרה שחררה (צילום מסך)
ביום חמישי האחרון (6.7), הגיעה לשיאה הפעילות של דוביצקי נגד התושב, דמות העובדת בתחום הנדל"ן ומתגוררת בסמוך למוסד חינוכי בעיר.
דוביצקי, שניהל בעצמו את ההתכתבות עמו בחודשים האחרונים, קבע איתו למפגש באחד מרחובות חדרה, כאשר המתנדבים עוקבים אחר המתרחש ומחכים לשעת פקודה על מנת לסגור עליו ולזמן את המשטרה.
באתר האינטרנט שלו פרסם דוביצקי לאחר התפיסה: "תושב העיר חדרה הגיע להיפגש עם קטין בן 14 ושוחרר ללא שום חקירה במשטרה, למרות שזה לא התלונה הראשונה שהוגשה נגדו בהקשר לעבירות מין. לאחר שעה של המתנה לניידת שהגיעה, הקצין החליט פשוט לשחרר אותו. בושה וחרפה למשטרת ישראל, חדרה היא מקלט לפדופילים", ציין צייד הפדופילים בזעם.
דוביצקי החל להתכתב עם התושב עוד בחודש ספטמבר 2016, באמצעות צ'טים שונים ברשת ואחר כך גם בוואטסאפ ובשיחות טלפון, תוך שהוא מקליט ומתעד אותו בפעמים רבות.
את כל החומרים הגיש למשטרה בצירוף תלונה רשמית, אך במחוז חוף החליטו בסופו של דבר לרדת מהעניין וסגרו את התיק (כמו אגב תיקים אחרים ברחבי הארץ שנסגרו בהקשרו של דוביצקי).
אגב, התושב שנתפס ברכבו, לאחר שנחסם על ידי כלי רכב של המתנדבים ברחוב בו קבע להיפגש, ציין בפניהם כי "אם לא מדובר בנער בן 19 אני עוזב". אחר כך, סגר את החלונות וניסה להתחמק, ללא הצלחה.
יומיים קודם לכן, כך על פי תיעוד של דוביצקי, אמר התושב ל'נער': "מבחינת החוק זה אסור, אבל אם אתה רוצה וזה בא ממך...". בשיחה אחרת התעניין: "היה לך ניסיון? עשית דברים מבחינת ליטופים, מציצות, דברים כאלה?...".
ובחזרה לליל חמישי האחרון- כעבור כ-45 דקות הגיעה ניידת משטרה כאמור, אך זו החליטה לשחרר את התושב מהמקום לאחר שיחה עם המתנדבים.
ממשטרת מחוז חוף נמסר: "בנוגע לתיק של דוביצקי - התיק נסגר כיוון שלא נמצאה תשתית ראייתית לעבירה מין".