"הנהיגה ברחוב יכולה להוציא כל נהג משיווי משקל", כך טוענים תושבים ברחוב יגאל אלון, שבשכונת נווה חיים בחדרה.
לדברי התושבים, לכל אורך הרחוב מתבצעת חניה משני צידי הכביש, בניגוד לחוק, מה שהופך את הדרך באופן מעשי לחד סטרית. הנהיגה ברחוב הופכת לקשה יותר ויותר לנהיגה, בעיקר בשעות הבוקר, בעת שתושבים נוהגים לכיוון מוסדות החינוך, וכן בשעות הצהריים ואחה"צ, בזמן האיסוף ממוסדות החינוך.
1 צפייה בגלריה
רחוב יגאל אלון. "בלתי אפשרי" | צילום פרטי
רחוב יגאל אלון. "בלתי אפשרי" | צילום פרטי
רחוב יגאל אלון. "בלתי אפשרי" | צילום פרטי
עומס כבד נרשם גם בסופי שבוע, והתושבים מדווחים על קושי ממשי בעצם הניסיון להיכנס לרחוב עם רכב.
ב' תושבת ותיקה בשכונה: "זה כבר לא עניין של מצוקת חניה. כבר ויתרנו על זה מזמן ואנחנו מחנים את הרכבים רחוק מהבית. העניין הוא שאפילו אין לנו נתיב פנוי לנסיעה. יגאל אלון נהפך בעל כורחנו לרחוב חד סטרי, לנתיב אחד, ושיירת מכוניות ממתינות רק כדי להיכנס אליו. נהיה פה כאוס תעבורתי. אי אפשר לנהוג כאן בלי להשתגע".
תושבת נוספת הוסיפה: "לפני שנה בערך צבעו חלק מהמדרכה בחלק המערבי יותר של הכביש באדום לבן, אבל אף אחד 'לא שם על זה' וממשיכים לחנות בניגוד לחוק - על המדרכות, מול פתחי חניות, והבלאגן גדול. אין שום אכיפה. בנוסף, העירייה צריכה גם לדאוג למגרש חניה עבור התושבים. הרי זה כל העניין, אין לאנשים איפה להחנות".
מעיריית חדרה נמסר: "בעירייה פועלת ועדת תנועה ובה חברים נציגי המשטרה, נציגי משרד התחבורה ונציגי העירייה. התושבים מוזמנים לפנות אליה בכל נושא ובקשה".