אחרי סכסוך מתוקשר והאשמות הדדיות, התקיימה בשבוע שעבר פגישה בין ועד עובדי עיריית חדרה בראשות איציק יצחקי לבין הנהגת העיר. הפגישה, שהתקיימה בנוכחות נציגי ההסתדרות, הייתה הראשונה בסדרת פגישות עתידיות, שמטרתן להתגבר על סלעי המחלוקת בין הצדדים ולהביא, לסיום הקונפליקט .
1 צפייה בגלריה
המנכ"ל זיגדון עם יו"ר הועד איציק יצחקי | צילום: באדיבות העירייה
המנכ"ל זיגדון עם יו"ר הועד איציק יצחקי | צילום: באדיבות העירייה
המנכ"ל זיגדון עם יו"ר הועד איציק יצחקי | צילום: באדיבות העירייה
יצחקי, שזה לו הקרב הרביעי במספר עם הנהגת העיר, מספר כי למרות הפגישה הוא אינו אופטימי: "הבעיה היא שאני לא מאמין להם. בכל פעם שיש סכסוך עבודה, מחלוקת וקונפליקט, הם מבטיחים כל מיני דברים, אנחנו מגיעים לכל מיני הבנות שבסופו של דבר לא מכובדות ולא ממומשות בפועל".
יצחקי הוסיף: "אני כבר למוד ניסיון בהתנהלות מול הנהגת העיר ולכן בלב כבד אני אומר שהפעם, אני לא מאמין להם. אני כמובן מייחל לכך שניישר קו, נפתור את כל בעיות העובדים ונגיע להסכמות, אבל לפחות כרגע, לא אופטימי כלל ועיקר."
לדברי יצחקי, כבר בראשית הפגישה הצהירו נציגי הנהגת העיר כי אינם מעוניינים בהסלמת המאבק והחרפתו לכדי 'סכסוך עבודה מוכרז', והבטיחו כי כל נושאי המחלוקת שעניינם שכר וכספים ישולמו ויטופלו. "היה ונאמין להבטחות אלו, יש עוד מאתיים נושאים שבהם אנחנו והנהגת העיר חלוקים", אמר יצחקי, "בכל מקרה, הגענו להסכמה שמהלך חודש שלם נקיים פגישות עבודה, וננסה לפתור את הבעיות"
תגובת עיריית חדרה: "אכן התקיימה פגישה בין ועד עובדי העירייה להנהלת העיר, בהשתתפות ההסתדרות. בישיבה סוכם שהוועד יעביר רשימה מפורטת של עובדים, והעירייה תבדוק את הטענות. טענות שכר שיימצאו נכונות, ישולמו.
"לא סוכם על תחימה של מועדים, וגם לא עלה הנושא הפרסונלי. סוכם שהוועד יעביר רשימת נושאים, והצדדים יישבו לדון בהם באופן אינטנסיבי בפגישות שייקבעו באופן שוטף בהתאם לנושאים".