בדרך לשיאים חדשים: ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, אירח השבוע בלשכתו את שלושת הספורטאים האולימפיים של חדרה, שייצגו את העיר ואת המדינה במשחקים האולימפיים שייפתחו בסוף החודש בפריז.
2 צפייה בגלריה
המפגש של הספורטאים עם ראש העירייה
המפגש של הספורטאים עם ראש העירייה
המפגש של הספורטאים עם ראש העירייה
(צילום: דוברות עיריית חדרה)

שלושת הספורטאים – השייטת שי קקון והמדליסטים האולימפיים מטוקיו, הג'ודאים ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול, מכירים את בן חיים וכבר נפגשו איתו מספר פעמים בעבר, לפני ואחרי תחרויות משמעותיות.
ראש העיר אמר לספורטאים: "כמה גאווה ממלאת את כולנו לראות אתכם כאן איתנו, רגע לפני יציאתכם לייצג את ישראל באולימפיאדה. אנו עוקבים אחר פעילותכם באדיקות, ורואים כיצד שנה לאחר שנה אתם מביאים כבוד עצום לעיר ולמדינה. אתם דוגמא ומופת לכל צעיר וצעירה שיודעים בזכותכם שהכל אפשרי. עיריית חדרה וכלל תושביה מאחלים לכם הצלחה ומחזיקים אצבעות. עבורנו אתם כבר אלופים".
שמאילוב אמר: "אנחנו מודים לך ראש העיר ולעיריית חדרה, זה לא מובן מאליו. אנחנו מרגישים את הרוח הגבית שלכם לאורך כל הדרך, מצפה לנו משימה קשה מאוד בפריז ואנחנו מקווים להצליח ולחזור שוב עם מדליה".

2 צפייה בגלריה
אולימפיאדה
אולימפיאדה
בדרך לאולימפיאדה עוברים בעיריית חדרה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

שי קקון, שבדומה לג'ודאים גם היא הייתה חלק מהמשלחת הישראלית לטוקיו, הוסיפה: "המסע שאנחנו עוברים לא קל, לפעמים אנחנו לבד לגמרי במקומות רחוקים, אבל הידיעה שכאן בבית תומכים בנו ומעודדים אותנו מאוד מחזקת. תודה רבה לך ניר ותודה לכל העיר חדרה על התמיכה".
בפגישה השתתפו גם חבר המועצה נתן לבייב, שמכיר את שמאילוב ובוטבול מענף הג'ודו, שם הוא פעיל מאוד, מנהל אגף אתו"ס אלה ביאר ומנהל מחלקת הספורט, ניב רבי.
בסיום המפגש בישר ראש העיר בן חיים לשלושת הספורטאים כי עיריית חדרה החליטה להעניק לכל אחד מהם 10,000 שקלים באמצעות הסכם מיתוג של החברה הכלכלית חדרה.