ועד גבעת אולגה (אחד משני הוועדים הפועלים בשכונה) פנה לרונן הילף, מחזיק תיק השירות לתושב במועצת העיר חדרה, ולרון שגן, מחזיק תיק ההנדסה מרשימת 'מחוברים', בדרישה להקים בשכונה גינת כלבים.
1 צפייה בגלריה
ועד שכונת אולגה
ועד שכונת אולגה
ועד שכונת אולגה
(צילום באדיבות טל ששון)
קראו גם:
לטענת חברי הוועד, הפנייה נעשתה לאחר פניות דומות מצד התושבים. כל זאת, לאור הקושי, להרחיק לגינות כלבים אחרות, כגון זו שבשכונת ניסן במזרח העיר וזו שבאקו פארק.
חבר הוועד, טל ששון: "אומנם יש גם גינת כלבים קטנה בשכונת עין הים הסמוכה האלינו, אבל היא לא מספיקה לצרכי השכונה והיא גם לא נמצאת ברישומי העירייה. לרבים מאיתנו בשכונה יש כלבים ולטעמנו, אנחנו לא צריכים לנסוע לקצה השני של העיר, בכדי לשחרר את הכלבים בחופשיות. נכון שאת השכונה מקיפים שטחים פתוחים רבים, אבל יש גם חוק שאוסר עלינו לשחרר את הכלבים בשטחים האלה".
ששון טוען כי הוועד ביצע בדיקה בשטח ומצא מספר גנים פוטנציאליים שניתן לדעתם להסב לגינת כלבים עבור תושבי השכונה: "מצאנו שבגן 'זוגות צעירים' בין רחוב החלוץ לרחוב חזון איש יש מספיק מקום וכך גם ב'גן המשטרה', בין רחוב ה' באייר לרחוב חי טייב, וכן מול ביה"ס יבנה, בסמוך לרחוב ברוך בוארון בדרך לים. מיקום נוסף אפשרי הוא ב'גן שבזי' באולגה ג'. גם שוחחנו עם אנשים בגינת הכלבים בניסן ונפגשנו עם חבר מועצת העיר רונן הילף, שהבטיח כי יסייע לנו לקדם את הנושא".
בדף סקר שהוועד פרסם בפייסבוק, תושבים התבקשו לבחור בין החלופות: "חשוב לנו שהציבור ישתתף, שכן מדובר בשינוי לרווחתו. נשמח שגם לנו יתאפשר לשחרר את הכלבים שלנו, שיהיה להם קצת חופש תנועה. גינה זה גם משהו מחבר, בשכונת ניסן למשל גינת הכלבים, היא הצלחה ענקית ונשמח שהזכות הזו תתאפשר גם לנו".
רון שגן מחזיק תיק הנדסה ורונן הילף מחזיק תיק השרות לתושב מסרו בתגובה: "אנו מודים לעדי, טל ורמי על הצגת הדברים כלפינו, וכן על רצונם לקדם את גבעת אולגה בצורה עניינית ומקצועית. אנו נלמד את הסקר שבוצע ביחד איתם וכן מול גורמי המקצוע, על מנת להיכנס לעומק ולבדוק פרקטית את יכולות הביצוע בשטח".
לכל העדכונים - חדשות חדרה