דיירי מתחם סלע בית"ר ברחוב דוד שמעוני בחדרה בחרו במכרז דיירים את החברות שיבצעו את פרויקט הפינוי-בינוי וההתחדשות העירונית ברחוב, חברת דן נדל"ן מקבוצת דן תחבורה ציבורית, חברת רוטשטיין נדל"ן וקבוצת פרקש.
1 צפייה בגלריה
כך ייראה המתחם
כך ייראה המתחם
כך ייראה המתחם
(הדמיה: משרדי גנות-לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים)
קראו עוד:
מדובר בעסקה מורכבת של 197 דיירים עם שבע חלקות קומבינציה ושימוש בקרקע משלימה. הפרויקט הינו בהיקף של 1452 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה ועל ביצועו התמודדו חברות רבות.
הפרויקט המשתרע על פני 47 דונמים, וממוקם על ציר התנועה המרכזי בין הכניסה לעיר למרכזה ובסמוך לתחנת הרכבת. כיום יש בו תשעה בנייני רכבת ושבעה בתים פרטיים, שטחים פתוחים וציבוריים.
תוכנית ההתחדשות של המתחם יצאה לפועל בזכות שילוב קרקע בבעלות רשות מקרקעי ישראל שנמצאת במתחם ובתומה תכלול 14 מגדלים של עד 40 קומות עם 1,452 יחידות דיור, 26,000 מ"ר משרדים ומסחר, 6,300 מ"ר שטחים פתוחים ו-8,300 מ״ר של מוסדות ציבור.
את מכרז היזמים ניהלו דיירי המתחם באמצעות א.ת.ו.ס בראשות יורם אסידון ומינהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה. בעלי הדירות יקבלו בסוף התהליך, דירות גדולות ומשודרגות וכן חנייה ומרפסת בשטח של 12 מ"ר.
התוכנית אושרה בוועדה המקומית לתכנון ובניה חדרה ובימים אלה נקלטה במערכת הוועדה המחוזית בחיפה.
עו"ד רועי דורון מנהל התחדשות עירונית בדן נדל"ן, שהינה אחת החברות הזוכות במכרז: "אנו נרגשים לקדם את אחד מהפרויקטים המורכבים והגדולים ביותר כיום בהתחדשות עירונית בישראל ,שיספק מענה לביקוש הדירות בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור באזור חדרה והסביבה"
עו"ד שגיא צוקרמן, יו"ר מנהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה: "אנו גאים להוביל יחד עם התושבים , כבר 3 שנים תהליך של התחדשות עירונית אמיתית בשכונה ובעיר. זהו צעד נוסף לקידום משמעותי באיכות החיים, לגיבוש הקהילה במתחם וזאת לצד השינוי שצפויה לעבור השכונה בשנים הקרובות. תכנית הפרויקט נקלטה בוועדה המחוזית חיפה ואנו מחכים להקצאת קרקע משלימה מרמ"י בתוך המתחם ,על מנת לאפשר כדאיות כלכלית למימוש הפרויקט".
לעדכונים: חדשות חדרה