בשורה תחבורתית לתושבי חדרה: נחנך צומת המשטרה
1 צפייה בגלריה
צומת המשטרה החדש
צומת המשטרה החדש
צומת המשטרה החדש
(צילום: דוברות עיריית חדרה)
קראו עוד:
הבוקר, בטקס במעמד מ״מ ראש העירייה בפועל ניר בן חיים, סגני ראש העירייה, חברי מועצת העיר ובכירים, נחנך צומת המשטרה החדש. הצומת התחדש במערכת רמזורים, שהחליפה את כיכר המשטרה המיתולוגית. העבודות כללו פיתוח תשתיות, סלילת נתיבים ומדרכות ושיפור הבטיחות להולכי הרגל, כל אלו יקלו על עומסי התנועה ויאפשרו יציאה חלקה ממרכז העיר לכבישים הבין עירוניים.
הפרויקט בוצע בניהולה של החברה הכלכלית חדרה בהתאם להסכם בין עיריית חדרה לבין חברת ״נתיבי ישראל״, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה ומשרד התחבורה.
ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "החודשים האחרונים הוכיחו לנו שבזכות מנהיגות נחושה אנחנו מצליחים להביא לסיומם באופן מוצלח של לא מעט פרויקטים שמאפשרים לחדרה להתקדם. אנחנו מביאים לתוצאות. גם כאן בצומת המשטרה, אחרי תקופה ארוכה שהפרויקט לא הגיע לסיומו ופגע בנגישות התחבורתית של תושבי חדרה, הצלחנו בעבודה משותפת עם כל הגורמים לקדם את הפרויקט. בימים הקרובים יבוצעו התאמות רמזור נדרשות ובחינה נוספת של נושא החניה בצומת, בסיומם תתאפשר תשתית תחבורתית טובה בהרבה לתושבי העיר ונגישות לעסקים".
בעיריית חדרה מציינים כי בשבועות הקרובים יבוצעו התאמות הסדרי תנועה בצומת המשטרה וכן חידוש וריבוד דרך דוד שמעוני, המחברת בין צומת המשטרה לגשר אריאל שרון.
לעדכונים: חדשות חדרה