זה קרה אתמול. בשעת בוקר מוקדמת. את השקט והשלווה של היישוב בת חפר הפרו קולות נפץ מחרידים. לאחר מספר דקות התברר כי לעבר היישוב הקהילתי השייך למועצה האזורית עמק חפר נורו 30 יריות מכיוון הרשות הפלסטינית.
2 צפייה בגלריה
הכניסה ליישוב בת חפר
הכניסה ליישוב בת חפר
הכניסה ליישוב בת חפר
(צילום ארכיון: אסף פרידמן)
לא מדובר בפעם הראשונה שאירוע כזה קורה. לאחרונה יש התגברות משמעותית באירועי הירי המכוונים לעבר היישוב. בעקבות המצב שלחה ראשת מועצת עמק חפר, גלית שאול, מכתב לשר הביטחון יואב גלנט.
"היישוב בת חפר הינו יישוב קהילתי גדול השוכן במועצה האזורית עמק חפר בצמוד לגדר ההפרדה", כתבה. "כידוע, היישוב ידע ימים מתוחים ומורכבים ולנעשה במרחב הזה משני צדי החומה השלכה ביטחונים ישירה ועל יתר חלקי מרחב המועצה".

2 צפייה בגלריה
גלית שאול. "אנחנו נאבקים"
גלית שאול. "אנחנו נאבקים"
גלית שאול. פנתה לשר הביטחון
(צילום: אסף פרידמן)

שאול המשיכה וכתבה: "לאחרונה התרחשו מספר אירועי ירי ושלא כמו בעבר כוונו באופן ישיר ולא עקיף לעבר היישוב. האירוע האחרון התרחש הבוקר סביב השעה 6:00 כאשר נורו כשלושים כדורים משטח הרשות הפלסטינית לעבר היישוב. כוחות צבא בתיאום עם רבש"ץ" היישוב סרקו את השטח ואף נמצאו ממצאים בשטח הפלסטיני".

קראו גם:

שאול המשיכה: "אנו רואים את ההסלמה בתקריות הירי לעבר היישוב בחומרה ודורשים בכל תוקף לפעול ככל הניתן על מנת להשיב את השקט והביטחון לתושבי היישוב... יש לציין כי בכל אירועי הירי הללו כוחות הצבא של חטמ"ר מנשה פועלים בנחישות ובמהירות, יחד עם זאת מיגור התופעה דורש התערבות דרג בכיר יותר".