במסגרת ביקור ראשון של מנהל הרשות להתחדשות עירונית אלעזר במברגר בחדרה, חשפה מנהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה את התכניות לשנה הקרובה לפיהן צפוי זינוק משמעותי באישור יחידות דיור בתהליכי פינוי בינוי בעיר
1 צפייה בגלריה
המפגש בעיריית חדרה
המפגש בעיריית חדרה
המפגש בעיריית חדרה
(צילום: דוברות העירייה)
קראו עוד:
בביקור השתתפו מנהל הרשות להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר, סמנכ"לית הרשות עינת גנון וחגי טולדנו מנהל אגף בכיר של קשרי קהילות ברשות. הם נפגשו עם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ובכירי הנהלת העיר ובניהם ראש מנהלת ההתחדשות העירונית עו"ד שגיא צוקרמן וצוותו.
במהלך הפגישה קיבלו בכירי הרשות סקירה מקיפה לגבי פוטנציאל הבניה בחדרה במסגרת התחדשות עירונית ובכלל זה כ--14,000 יחידות דיור חדשות. כאשר בשנת 2022 לבדה על פי התכניות של הרשות המקומית צפויים להתקבל כ-900 היתרי בניה חדשים.
עוד במהלך הפגישה הציג ראש מנהלת ההתחדשות העירונית את עבודת המנהלת מאז הקמתה והקשר שלה עם תושבי העיר, כמו גם נוהל העבודה מול היזמים.
בחדרה נמצאים מספר לא מבוטל של מתחמים בייעוד של פינוי בינוי, בשלבי תכנון ואישור מתקדמים. במסגרת הסקירה הוצג בפני בכירי הרשות גם הסטטוס בכל המתחמים המרכזיים בעיר ועלו סוגיות בתחום ההתחדשות ביניהן המתווה לפטור מהיטל השבחה וכן המתווה המשלב קרקעות משלימות פרטיות במתחמי פינוי-בינוי .
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ציין: "שמחנו לארח אצלנו לראשונה את בכירי הרשות להתחדשות עירונית, לביקור חיובי וחשוב, בו הוצגו מגוון הפרויקטים במסגרת ההתחדשות העירונית, המהווה חלק משמעותי מתנופת הפיתוח האדירה בעיר חדרה.
לעדכונים: חדשות חדרה