אתמול בסביבות חצות נורה מטח יריות לכיוון חנות באזור שוק חדרה. מדובר בפעם שנייה בה נורות יריות בשוק העירוני בשעות הלילה המאוחרות, כשבפעם הקודמת, לפני שלושה שבועות, נורו מטחי יריות אל חנות הפועלת בשוק. משטרת חדרה פתחה בחקירה.
2 צפייה בגלריה
מי ירה לעבר החנות בשוק?
מי ירה לעבר החנות בשוק?
מי ירה לעבר החנות בשוק?
(המחשה: shutterstock)
גם במקרה זה, נורו היריות בשעות הלילה המאוחרות כשמתחם החנויות שומם והחנויות עצמן סגורות. גם במקרה זה לא היו נפגעים והמשטרה פתחה בחקירה. ככל הידוע כעת, למשטרה אין חשודים במעשה והמניע לירי, עדיין לא ברור.
תושב המתגורר בסמוך למתחם ששמע את קולות הירי והנפץ סיפר: "סמוך לשעה 24:00, שמענו בין 8-12 יריות ברחוב רוטשילד בשוק, לפי מיטב שמיעתנו הירי נורה על ידי אופנוען".

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה באזור הירי בשוק חדרה
ניידת משטרה באזור הירי בשוק חדרה
הירי הקודם בשוק
(צילום: אלבום פרטי)

כזכור, מקרי ירי לא מעטים אירעו בעיר לאחרונה. למקרי הירי בשוק חדרה, התווספו לאחרונה גם ירי כפול בשכונת נווה חיים לפני מספר שבועות, ולאחרונה אירע ירי ברחוב הרברט סמואל מחוץ לחנות תשמישי הקדושה "הבית היהודי", כשפרשה זו נחקרת ויש עצור בחשד לביצוע המעשה.

קראו גם:

גורמים במשטרה אמנם מסרבים להכיר באירועי הירי בחדרה כ"גל אלימות". במיוחד ביחס לכמויות האירועים בוואדי עארה הסמוך, אולם ותיקי העיר מעידים כי צבר אירועי ירי שכאלו, לא התרחשו בחדרה כבר לפחות עשור.