לפנות בוקר הלכה לעולמה נינה יוספיאן, מי שעמדה בראש מנהלת גבעת אולגה והייתה מוכרת מאוד בזכות תפקידיה בעירייה.
2 צפייה בגלריה
נינה יוספיאן ז"ל. "אנשים אהבו אותה מאוד"
נינה יוספיאן ז"ל. "אנשים אהבו אותה מאוד"
נינה יוספיאן ז"ל. "אנשים אהבו אותה מאוד"
(צילום: אלבום פרטי)
יוספיאן נפטרה בבית החולים איכילוב וחבריה סיפרו על האבל הכבד בעקבות מותה. "צער גדול היא הייתה בסך הכול בת 55", סיפרה אחת מחברותיה. "הספיקה לחתן בן אחד ובן נוסף אמור להינשא עוד חודש. נינה ביקשה שלא יבטל את האירוע, היא ידעה לקראת מה היא הולכת וביקשה שימשיך כרגיל, כזו היא הייתה אישה מדהימה. לצערנו, בתוך פרק זמן קצר מאוד מאז אובחנה כסובלת ממחלה קשה, ארבעה חודשים לערך, הגיעה ההתדרדרות והסוף המצער".

2 צפייה בגלריה
עם איציק יצחקי. "היא הייתה חברה שלי בנפש"
עם איציק יצחקי. "היא הייתה חברה שלי בנפש"
עם איציק יצחקי. "היא הייתה חברה שלי בנפש"
(צילום: אלבום פרטי)

בועז ביטון יו"ר ש"ס, שהכיר את יוספיאן סיפר: "נינה הייתה אישה מאד טובה וחזקה. מנהלת אמיתית, בכל דבר שפניתי בעניין גבעת אולגה היא קודם השיבה כן ואחר כך חשבה איך לעשות זאת. היא הייתה אישה נעימה, אנשים אהבו אותה מאוד בעירייה. היו לה תכונות של מנהיגה ולא סתם הגיעה לתפקיד במנהלת גבעת אולגה. עצוב. יהי זכרה ברוך".
חבר המועצה טל אליהו סיפר כי את ראשית דרכה עשתה בלשכתו: "נינה התחילה כמזכירה שלי ב-2014 בתפקידי כמ"מ ראש העירייה, משם היא עברה לאגף שפ"ע ושימשה כעוזרת של גיל שלמה מנהל האגף, ומשם הלכה לנהל את רובע מערב ומינהלת אולגה. כבר לפני כן הייתה תושבת מעורבת, בוועד בית הספר ובמתנ"ס גבעת אולגה והייתה מאוד דומיננטית בשכונה. נינה הייתה אישה מיוחדת שתרמה רבות לציבור, ובפרט לשכונת גבעת אולגה לאורך שנים רבות. בעבודתה בעירייה הצטיינה בזכות נאמנותה לתפקיד, מקצועיות, דבקות במטרה, ומעל הכול, עקשנות בלתי נלאית בשיפור השירות לתושבי השכונה".
קראו גם:
איציק יצחקי כיום יו"ר הסתדרות חדרה היה חברה הטוב של נינה: "נינה הייתה חברה שלי בנפש. חברה מיוחדת. היא הצטרפה לוועד העובדים בעירייה בגללי ורצתה להיות במקום של השפעה כל הזמן. היא הייתה אשת חסד, עשתה הרבה מאוד דברים בסתר. אנשים קיבלו דברים ואפילו לא ידעו שזה ממנה. היא באה לוועד במטרה הזו, היא אמרה לי 'אני רוצה לעשות דברים בלי רעש' ובאמת עזרה המון לנזקקים וכך עשתה. מאז שנבחרה למנהלת רובע באולגה, לקחה את העשייה למקום של עזרה לחלשים להראות לכולם שאולגה היא לא חצר אחורית של חדרה. מאז כניסתה לתפקיד מיתגה את השכונה ותמיד היה לה חשוב לגבש את הצוות שלה. אהבו אותה מאד והצוות והיא היו כמו משפחה. יש אבל מאד גדול שם עכשיו. את הבשורה הקשה קיבלתי מרמי בעלה ב2:00 בלילה. הוא אמר לי שהייתי אחד האנשים שהכי אהבה. האבל והצער כבדים מנשוא."
יצחקי הוסיף: "לפני כחודש וחצי, עשינו לה בהסתדרות בעיר ערב הפרשת חלה למען החלמתה. הגיעו מאות אנשים, למעלה היו הנשים ולמטה הגברים עם הרב הראשי ישראל מאיר ביטון, היה ערב עוצמתי מאוד ומחזק. אבל לצערי הרב איבדנו את נינה שגם במותה, נתנה חיים למישהו אחר".
הלווייתה תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין החדש בחדרה.
פורסם לראשונה: 12:14, 25.06.23