מי ירה עשרות כדורים על חנות בשוק חדרה ברחוב רוטשילד? במהלך הלילה תושבים שמתגוררים בסמוך לשוק שמעו צרור יריות ודיווחו על כך. המשטרה פתחה בחקירה.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה באזור הירי בשוק חדרה
ניידת משטרה באזור הירי בשוק חדרה
ניידת משטרה באזור הירי בשוק חדרה
(צילום: אלבום פרטי)
"שעה 22:30 אין כלב ברחוב ופתאום צרור יריות", סיפר אחד התושבים. "חשבתי שזה יום העצמאות. ירי באמצע הרחוב? לפחות המשטרה ומד"א הגיעו מהר ואין נפגעים. על חזית החנות בשוק ניתן לראות לפחות 15 יריות".
ככל הידוע הירי כוון לעבר לחנות בשוק וחקירה נפתחה במשטרת חדרה. נכון לעכשיו לא ידוע דבר על זהות היורה או היורים והמשטרה צפויה לפתוח כעת בחקירה גם בהיבט המודיעיני כדי לאתר חשודים ולהבין מה התרחש קודם לכן והוביל לירי.

2 צפייה בגלריה
(המשטרה חוקרת | צילום: איילת רוטה)

אם לא די בכך, עוד אירוע קשה התרחש אתמול בחדרה, כשמרדף אחרי חשודים מהמשולש זלג לתוך העיר וכלל פעילות של היאחב"ל, נסיעה נגד כיוון התנועה וניגוח רכבים ברחוב הרב קוק בעיר.
קראו גם:
בהודעת המשטרה בנדון נמסר: "במסגרת פעילות מבצעית נחושה נגד מחוללי פשיעה, בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) בלהב 433 עצרו ארבעה חשודים במסגרת סכסוך עקוב מדם בין משפחות פשע באזור המשולש. כוחות בלשי יאחב"ל, לוחמי יחידה 33 – הגדעונים, ושוטרי היחידה האווירית, איתרו את החשודים וכשאלו הבחינו בהם, הם נמלטו ברכבם ונסעו נגד כיוון התנועה כשהם מנגחים רכבים בדרך. בסיום המרדף, בלשי היחידה עצרו ארבעה חשודים והם הובאו למשרדי היחידה".