תושבים המתגוררים ברחוב אלי כהן בשכונת גבעת אולגה מתלוננים על היעדר חשמל במקלט הסמוך לבנייני המגורים שלהם. מדובר במקלט מספר 47, והתושבים התוודעו למצבו לאחרונה, בשל ההסלמה במצב הביטחוני בעת מבצע שומר החומות. לדבריהם, גילו כי במקלט אין חשמל, עניין שהטריד את מנוחתם, ומאז ניסו לפתור את הבעיה ללא הועיל.
1 צפייה בגלריה
רחוב אלי כהן בחדרה
רחוב אלי כהן בחדרה
רחוב אלי כהן בחדרה
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
"חשבנו שכדאי שיהיה אור אם עלינו להכנס למקלט בזמן ריצה ולחץ שנראה לאן אנו נכנסים והיכן אנו שוהים", אומר אחד התושבים. "העברנו פנייה לעיריית חדרה, לפיקוד העורף, אפילו יצרנו קשר עם חברת החשמל, אבל עד עכשיו העניין טרם טופל. זה לא שיש לנו כאן שלל מקלטים. מדובר ברחוב ישן בשכונה ותיקה, אין כאן ממ"דים בבתים ואין מקלטים בכמויות, הכי סמוך אלינו זה מקלט ברחוב שבטי ישראל, שני רחובות מכאן, ובתנאי לחץ ובמגבלות זמן לא נספיק להגיע".
בעיריית חדרה מסבירים כי לא במקרה אין במקלט חשמל :"החשמל במקלט נותק, בהוראת העירייה, זאת לאחר שהתברר כי במשך שנים נעשתה התחברות פיראטית למונה החשמל על ידי גורמים הגרים בסמיכות למקלט. כעת הנושא בטיפול להחזרת חיבור החשמל במקום והתקנת אמצעי אבטחה שונים, למניעת מצב שבו שוב תהא התחברות פיראטית למונה החשמל וגניבת חשמל".
לעדכונים: חדשות חדרה