לפני מספר ימים נגנבה הקלנועית של תושב חדרה, יוסי עמית, באמצעותה היה מתנייד ברחבי העיר. כעת נחשף הסרטון שבו מתועדת הגניבה.


עמית הוא דמות אהובה ומוכרת בעיר. מאז שימש כשומר באחד מהסופרמרקטים בחדרה. הוא חלה במחלה גנטית תורשתית לפני כארבע שנים ומאז הוא מתנייד בכיסא גלגלים ותלוי בקלנועית שלו, לשם יציאה מביתו.

2 צפייה בגלריה
יוסי עמית. "חשבו עינינו"
יוסי עמית. "חשבו עינינו"
יוסי עמית. "הדרך היחידה להתנייד"
(צילום: אלבום פרטי)

היום אנחנו מפרסמים את הסרטון שבו מתועדת הגניבה. בסרטון נראים שלושה צעירים שנכנסים לחניית הבניין בעיר. כשאחד מהם מחכה ליד דלת הכניסה והשניים האחרים הולכים לעבר האזור בו חנתה הקלנועית. כעבור מספר שניות השניים מגיעים, נוסעים על גבי הקלנועית, כשהצעיר שחיכה בכניסה מצטרף אליהם והם נוסעים מהחניון. במהלך כל האירוע הקפידו הצעירים לכסות את פניהם על מנת שלא יוכלו לזהות אותם.

2 צפייה בגלריה
יוסי עמית. "חשכו עינינו"
יוסי עמית. "חשכו עינינו"
יוסי עמית. עוזרים לו לרכוש קלנועית חדשה
(צילום: אלבום פרטי)

לאחר הגניבה הסבירה גל עמית, אישתו של יוסי, כי "הקלנועית הייתה הדרך היחידה שלו להתנייד לכל מקום, היא הייתה הכול בשבילנו, דרך לסידורים, לבילוי לצאת קצת החוצה. עכשיו אין לו שום דרך לצאת, אנחנו בוכים מאז הגניבה".
קראו גם:
תושבים, שמעוניינים לתרום למשפחה בכדי לרכוש קלנועית חלופית ליוסי מוזמנים לעשות זאת לפרטים הבאים: בנק הדואר סניף 001, בנק 09 מספר חשבון 3413317 על שם גל עמית.
לעדכונים: חדשות חדרה