החל מהערב – ניר בן חיים הוא ראש עיריית חדרה. בן חיים ימלא את התפקיד, בחצי השנה הקרובה, בשלב ראשון, במקומו של צביקה גנדלמן המושעה.
(נאום ההכתרה של ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים)
קראו עוד:
בתחילת השבוע הושעה גנדלמן מתפקידו על ידי הוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו. הערב נבחר בן חיים, שכיהן עד כה כממלא מקום ראש העירייה, לתפקיד ראש העירייה. בעקבות המינוי לבן חיים יהיו הסמכויות המלאות לכהן בתפקיד.
"אין ספק שזה אחד הרגעים המרגשים בחיי", אמר בן חיים. "היום קיבלתי את אמונכם לנהל את העיר חדרה".
בן חיים נבחר במסגרת ישיבת מועצה לא מן המניין שזומנה להערב. את הישיבה ניהל רומן גישר. חברי סיעתו של מי שנחשב למועמד נוסף לזכות בתפקיד, יניב דרי, לא הופיעו לישיבה. במהלך הישיבה קרא חבר המועצה טל אליהו לצביקה גנדלמן להתפטר מתפקידו בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו.
בן חיים, שנבחר למועצה בסיעת "העיר של כולנו", הוא דמות מוכרת בעשייה הציבורית בחדרה. הוא כיהן כיושב ראש מרחב חדרה-שומרון בהסתדרות העובדים. עבור בן חיים זוהי הקדנציה הראשונה כחבר מועצה, לאחר שנבחר בבחירות שנערכו בשנת 2018. לאחר הבחירות מונה לתפקיד מ"מ ראש העירייה.
בן חיים מכיר היטב את עיריית חדרה ובעבר כיהן כיושב ראש ועד העובדים בעירייה. בתפקידו כיו"ר מרחב ההסתדרות, גיבה בן חיים מאבקים רבים של פועלים, עובדי תאגידים, מפעלים באזור ועובדי עירייה.
בעבר סיפר אחד ממקורביו של בן חיים כי: "ניר החל את דרכו כחשמלאי בעיריית חדרה. הוא מכיר את מצוקות העובדים, ואת האנשים הפשוטים, לפני ולפנים, והוא בעל רגישות חברתית גבוהה. הוא תמיד קשוב למצוקות העובדים ונלחם בעוולות, מתוקף תפקידו בהסתדרות".
לעדכונים: חדשות חדרה