משפחתו של סמ"ר אלירן בוסקילה, שנהרג בפיגוע בצומת מגידו בשנת 2002, דיווחה כי שלטים שהוצבו בגן הציבורי הקרוי על שמו בשכונת שלמה הושחתו ונמחקו מהם המילים "סמ"ר" ו"חייל", בספריי.
1 צפייה בגלריה
אחד השלטים שהושחתו
אחד השלטים שהושחתו
אחד השלטים שהושחתו
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
"מוחקים כל זכר לחיילים או לסמלי מדינה", מסביר האב ציון. "הגשנו תלונה למשטרה בנדון וביקשנו מעיריית חדרה לתלות את השלטים גבוה יותר ככה שלא תהיה גישה למי שרוצה לחבל בשילוט".
אחותו של אלירן, חן אורן, אף פרסמה פוסט בפייסבוק שגרם תגובות מזועזעות מתושבי העיר: "ככה זה כשאין דין ואין דיין, אנשים מרשים לעצמם למחוק דרגה של חייל שאינו כאן ולכן אינו יכול להגן על עצמו. אחי היקר אלירן נרצח בפיגוע בדרכו לבסיס בתאריך 5/6/2002, אותו אדם שעשה זאת פגע קשות ברגשות של אנשים שאלירן היה כל עולמם. אנחנו מגנים ונזליזם מכל סוג, עיריית חדרה מתבקשת להגיב לאלתר, לגנות את המקרה ולתקן את השילוט".
אלירן בוסקילה תושב העיר, היה בן 21 כשנרצח בפיגוע חבלני בצומת מגידו בשנת 2002. הוא עלה בבוקר לאוטובוס אגד(בקו 830) בדרכו מחדרה לבסיסו שבצפון. בצומת מגידו התנגשה באוטובוס מכונית תופת ובפיצוץ נפגעו כמעט כל יושבי האוטובוס. אלירן נהרג במקום הוא הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.
"משפחתו של אלירן פגועה ומזועזעת מעזות המצח שיש לאנשים לפגוע ככה רגשות משפחה שכולה", אמר קרוב משפחתו.
מהעירייה נמסר: "עיריית חדרה מגנה את המעשים הנפשעים של פגיעה בזכרו של חלל צה"ל ותפיק שלט חדש. אנו מקווים כי בעקבות הגשת התלונה במשטרה, ייתפסו מבצעי המעשים הנפשעים".
לעדכונים: חדשות חדרה