מתנדב "ידידים" מהעיר חדרה, אלי מור, קיבל אות הוקרה בטקס המצטיינים השנתי הראשון של ארגון 'ידידים' שנערך השבוע בבית הנשיא בירושלים
1 צפייה בגלריה
הטקס בבית הנשיא
הטקס בבית הנשיא
הטקס בבית הנשיא
(צילום: יצחק רוסק)
קראו עוד:
מור נחשב לאחד המתנדבים המסורים של הארגון, ובחדרה הוא מוכר לרבים בזכות רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה.
שלומי דיין, מנהל סניף "ידידים" בחדרה, שיבח את מורואמר כי הוא מהווה דוגמא ומופת למתנדב אשר נכון לסייע לכל אדם ללא מגבלה, זמן ומאמץ.
בנאומו התייחס נשיא המדינה יצחק הרצוג לחשיבותו של הארגון באומרו: "ב'ידידים' לא מסתכלים מי אתה, אלא רק מה אפשר לעשות למענך. בלי לחשוב פעמיים. העם בישראל מכיר ומוקיר ואומר לכם תודה מכל הלב, וגם, לא פחות חשוב, מצטרף בהמוניו לשורות המתנדבים. אנחנו מודים לכם, למתנדבים ולמתנדבות, למנכ"ל 'ידידים' ישראל אלמסי, וחברי הנהלת הארגון. אני מאמין שארגון כמו 'ידידים' הוא דבק מגע בין חלקי החברה בישראל, המביא תקווה לכולנו".
ארגון 'ידידים' הוקם בשנת 2006 והינו ארגון ייחודי, המעניק עזרה ראשונה שאינה רפואית, בכל הארץ, 24 שעות ביממה, למעט שבתות וחגים. הארגון מונה כיום כ-40,000 מתנדבים ומתנדבות בכל רחבי הארץ ומספק סיוע בשלל תחומים, ביניהם: סיוע בפנצ'ר, התנעת רכבים, מילוי מים/שמן/דלק, פתיחת רכבים נעולים, חילוצי שטח, חילוץ תינוקות שננעלו ברכבים ועוד.
ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים אמר: "ארגון ידידים מהווה עוגן משמעותי לכל אזרחי ישראל ונותן מענה לכל אתגר שמגיע, בשגרה ובחירום. אני גאה במצטיינות ובמצטיינים, הם חוד החנית של ידידים".
לעדכונים: חדשות חדרה