מחלק הנוער של משטרת חדרה פענח אירוע חמור שהתרחש בחדרה במסגרתו נער בן 15 דקר נער אחר באמצעות סכין יפנית.
2 צפייה בגלריה
הנער נדקר בידו וברגלו
הנער נדקר בידו וברגלו
הנער נדקר בידו וברגלו
(המחשה: shutterstock)
על פי החשד, לפני מספר שבועות, בשעות הערב, בילו שני הנערים במסיבה בחוף הים. בסיום המסיבה, ביקש החשוד בתקיפה מהנער השני שיחזיר אותו לביתו באמצעות אופניו החשמליים. הנער הסכים והרכיב את חברו על אופניו. אלא שאז הדברים החלו להסתבך.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
המשטרה פענחה את התיק
(צילום: יאיר שגיא)

על פי החשד, בזמן הנסיעה עלה הרוכב על בורות שהיו בכביש והשניים נפלו עם האופניים. החשוד זעם ודרש מהנער שרכב על האופניים לעצור. הרוכב עצר את הנסיעה. החשוד ירד מהאופניים, דחף את הרוכב, הפיל אותו, לקח את האופניים ורכב עליהם כשבעל האופניים רץ אחריו, דורש שיעצור ויחזיר לו את אופניו.
לאחר מכן החשוד לקח את מפתחות האופניים של הנער וזרק אותם. כשהנער לו שייכים האופניים ביקש שיפסיק, דחף אותו החשוד ולאחר מכן ניסה להכות אותו. בהתחלה הוא לא הצליח, אלא שלאחר מכן הכה באגרופים את הנער שהרכיב אותו על האופניים.
אלא שבכך לא הסתיימה האלימות. על פי החשד, כעשרה ימים לאחר האירוע התקשר בכך לא הסתיימה האלימות. כעבור מספר ימים, החשוד בתקיפה התקשר לנער ואיים עליו. לאחר מכן החשוד ראה את הנער על ספסל באזור. הוא התנפל עליו והכה אותו. לאחר מכן שלף מכיס מכנסיו סכין יפנית ובאמצעותה חתך את הנער בזרועו ואז בירכו וברח מהמקום.
קראו גם:
הנער פונה לקבלת טיפול רפואי בהלל יפה, שם אובחן כסובל מחתכים שאחד מהם באורך 10 ס"מ.
לעדכונים: חדשות חדרה