לאחרונה התלוננו בעלי כלבים משיכון ותיקים על מחסור חמור בגינת כלבים באזור. לדבריהם, הובטח להם כי בגן לזכרו של אריאל מורי יוקצה אזור לגינת כלבים, אך הדבר לא קרה. אלא שיש מקומות נוספים בעיר שבהם בעלי הכלבים חשים כי יש מחסור באזורים מוגדרים עבור ההולכים על ארבע.
2 צפייה בגלריה
כלב בחוף
כלב בחוף
כלב בחוף. גם בחדרה?
(המחשה: טל שחר)
בעלי הכלבים מחדרה דורשים כעת גם אזור בחוף הים שיהיה ייעודי לכלבים ובעליהם. הדרישה עלתה לאחרונה לאחר שבחודשי הקיץ טענו תושבים כי לאחר שהגיעו עם כלביהם לחוף אולגה קיבלו התראות מפקחים.

2 צפייה בגלריה
בעלי כלבים בגינה לזכר אריאל מורי ז"ל. "גינת כלבים מהווה ערך מוסף"
בעלי כלבים בגינה לזכר אריאל מורי ז"ל. "גינת כלבים מהווה ערך מוסף"
בעלי כלבים בגינה לזכר אריאל מורי ז"ל
(צילום: אלעד גרשגורן)

"כל נושא בעלי החיים בעיר הוא לא בראש מעייניהם של קברניטי העיר", סיפרה תושבת. "בשגרה אנחנו מטיילים ברחובות העיר עם הכלבים. זה ממש לא אידיאלי, כשגם אי אפשר לקחת את הכלבים לים - זה מתסכל. אני מבינה שלא בכל עיר יש חוף כלבים, אבל אנחנו לא דורשים שטחי ענק, אלא פינה קטנה שנוכל לשחרר את הכלבים שירוצו וייהנו ואיש לא יבקש שנקשור אותנו, יעיר או יעקם פרצוף"

קראו גם:

לאחרונה, פורסם גם פוסט בפייסבוק, הפונה לראש העירייה העתידי יהיה אשר יהיה, בשם בעלי הכלבים, שהציף אף הוא את הנושא: "אנחנו אלפי בעלי כלבים בחדרה שמשלמים ארנונה ומיסים כמו כולם, סובלים, כועסים ומאוכזבים מהעירייה ויחסה לבעלי הכלבים בגבעת אולגה ובפרט בחוף הים", נכתב.



"בכל עיר היום יש חוף כלבים שנותן מענה לבעלי כלבים, זהי זכות בסיסית לשחרר את הכלבים שצריכים לרוץ עם החברים שלהם להוציא אנרגיות ולהיות בריאים".