עינב כצמן, 53, תושבת העיר, נשואה ואם ל-4 ילדים, עובדת למעלה מ-29 שנים באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חדרה.
2 צפייה בגלריה
עינת כצמן
עינת כצמן
עינב כצמן
(צילום: דוברות עיריית חדרה)

השבוע הודיעה העירייה כי היא נבחרה לתפקיד מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, אחד התפקידים החשובים והמשפיעים ביותר בעירייה.
עינב בעלת תואר שני (M.A) בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב, החלה את דרכה המקצועית כאמור בעיריית חדרה בשנת 1995 כעובדת סוציאלית וברבות השנים התקדמה לתפקידים נוספים, בראשם מנהלת מחלקת מזרח העיר והיחידה לטיפול באנשים עם מוגבלויות באגף ובשנתיים האחרונות כממלאת מקום מנהלת האגף. כמו כן, היא הממונה על מניעת הטרדות מיניות בארגון וממונה על מכלול אוכלוסייה בשעת חירום, תפקיד שקיבל נפח מרכזי מאז פרוץ המלחמה בשבעה באוקטובר, לצד העבודה בשגרה.
כצמן הובילה בשנים האחרונות קשר הדוק בין האגף לתוכניות להכשרת עו"ס באקדמיה מתוך תחושת שליחות לטפח את דור ההמשך של העובדים הסוציאלים במדינת ישראל וכחלק מהרצון לגייס אנשי ונשות מקצוע איכותיים לאגף הרווחה. כמו כן, היא קידמה תוכניות לרווחת תושבי העיר, בין היתר תכנית לקהילה מיטיבה ותוכניות לנוער במצבי סיכון ולאזרחים הוותיקים.

2 צפייה בגלריה
עינת כצמן
עינת כצמן
עינב כצמן
(צילום: דוברות עיריית חדרה)

קראו גם:

ראש עיריית חדרה ניר בן חיים בירך את עינב ואיחל לה הצלחה בתפקיד: "עינב נבחרה לאור ניסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיות, כפי שהוכיחה במהלך 29 שנות עבודתה בעיריית חדרה. אגף הרווחה והשירותים החברתיים משמעותי וחשוב בשירות שאנו מעניקים לתושבי ותושבות העיר".