הורים לילדים הלומדים בגן "פטל" בנווה חיים טוענים כי עבודות לאיטום הגג מתבצעות בשעות הלימודים ובזמן שהילדים שוהים בתוך הגן.
2 צפייה בגלריה
גן פטל
גן פטל
גן פטל. "חשוב שזה לא יקרה בעוד גנים"
(צילום: אלבום פרטי)
לטענתם, חומרים כבדים הועלו במנוף לגג הגן וכדי למנוע את החשש הקל ביותר לתאונה, על העבודות להתבצע בשעות שהגן סגור.
נחשון ברון אברהרד אחד מהורי הגן אומר: "מנוף הגיע בבוקר ובזמן שילדים נכנסים לגן העלה חומרים ויריעות לגג. הילדים לא צריכים להיות נצורים בגן כי בחוץ יש עבודות. יש מספיק שעות שהגן סגור ומספיק ימי חופש שהעבודות יוכלו להתבצע בהם. לא נראה לי שעבודה כזו צריכה להיעשות כשהילדים בגן. דיברנו עם העירייה ושם טענו שלא ידעו שהעבודות מתבצעות ביום הספציפי הזה ובשעות האלה ושזה לא תקין".

2 צפייה בגלריה
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. התובע טוען כי "ההתנהלות לא ראויה"
עיריית חדרה. "היה צורך בתיקון הגג"
(צילום: אסף פרידמן)

האב הוסיף כי "אנחנו תפסנו את זה מאוחר מדי ולא יכלנו למנוע את העבודות בשטח, אבל את ההתנהלות הזו אנחנו מבקשים למנוע בעתיד. שידעו בעירייה שיש פה אזרחים שאכפת להם מהילדים שלהם. לא שהפחד צריך לנהל אותנו אבל הזהירות כן. אם הילדים בגן, אוטומטית עולה הסיכון לתאונות. חשוב שזה לא יקרה בעוד גנים בחדרה".
קראו גם:
אם לילד בגן הוסיפה: "לא נעים להיכנס לגן ולראות מעין אתר בנייה. ברור שהעבודות מבורכות ואנחנו שמחים שמתקנים את הגג, אבל יש משהו במנוף ובחומרים כבדים שמיד מכניס לראש מחשבה 'ואם תקרה תאונה ומשהו ייפול ובמקרה בדיוק יעבור ילד?'. הרי תאונות קורות. לכן הדבר הכי נכון והגיוני מבחינתנו זה להוציא הנחייה, שאם זה לא משהו אקוטי לאותו הרגע, לא לקיים שום עבודות כשהילדים בשטח".
מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "נושא הבטיחות נמצא בראש סדר העדיפויות של העירייה ומתבצעת הקפדה יתרה על שמירת בטיחותם ושלומם של הילדים. עקב חדירת מי גשמים היה צורך בתיקון גג המבנה ולאורך כל זמן התיקון נכח ופיקח על העבודות מנהל אחזקת גני ילדים".