הורים לילדים שמתאמנים בקבוצת הכדורגל הפועל חדרה טוענים כי איש צוות התנפל עליהם בצעקות במגרש בבית אליעזר ושתיה וחטיפים שהניחו על שולחן - נשפכו. גורמים במועדון טוענים כי ההורים פיצחו גרעינים וישבו במקום אסור ולכן איש הצוות העיר להם.
2 צפייה בגלריה
"אף אחד לא אמר לנו שזה מפריע"
"אף אחד לא אמר לנו שזה מפריע"
"אף אחד לא אמר לנו שזה מפריע"
(המחשה: shutterstock)
האירוע התרחש ביום שבת בשעות הבוקר. ילדי הקבוצה בגילאי 10-11 שיחקו נגד הפועל חיפה, במגרש בבית אליעזר. לטענת ההורים, מאחר והיציע היה מלא עד אפס מקום, הם ישבו בחזית המגרש, מסביב לשולחן קטן, עליו הניחו חטיפים ובירות.
לדבריהם, בשלב מסוים במשחק, הגיע איש צוות מהפועל חדרה, התנפל עליהם בצעקות והפך את השולחן. "לא היה מקום ביציע שהיה מלא בהורים, אז ישבנו מקדימה וצפינו בילדים משחקים", סיפר אחד ההורים. "לא אמרו לנו 'זוזו מכאן' או 'אל תאכלו ותשתו כאן', אף אחד לא העיר לנו או אמר לנו שזה לא מקובל או מפריע. פשוט הגיע אדם בצעקות והפך לנו את השולחן. הכול נשפך והחטיפים עפו. היינו פשוט בהלם. גם אם אנחנו ישבנו במקום לא מתאים, או למשל אסור להביא אוכל או הבירות הפריעו, יש גם דרך לדבר, להעיר. זו הרוח הספורטיבית שהם רוצים להקנות לילדינו במועדון הזה?"

2 צפייה בגלריה
מוזמנים להתקשר ולהיעזר במטפלים
מוזמנים להתקשר ולהיעזר במטפלים
המועדון שלח הודעה להורים
(צילום: שאטרסטוק)

במוצאי השבת הופצה הודעה מטעם המועדון בכל קבוצות הווטסאפ של ההורים לשחקנים בקבוצות הגיל השונות.
"הורים יקרים שבוע טוב! במשחק אימון של אחת מקבוצות המועדון היום בבית אליעזר נכנסו הורים למתחם השחקנים, הוציאו כסאות מחדרי ההלבשה וחלק ישבו בתוך המגרש", נכתב. "נאלצנו לעצור את המשחק עד שכולם ייצאו. זה לא יקרה יותר. בפעם הבאה פשוט נפסיק את המשחק והוא לא יחודש!!! בבקשה אל תהרסו את הכיף לילדים. המאמנים לא אמורים להתעסק בזה. גם אם אלו הורי הקבוצה השנייה אנו מבקשים מכם לעזור עד שיחודשו משחקי הליגה ואז יהיה שם מישהו קבוע. אנחנו לא מתכוונים להתעסק בזה יותר".

קראו גם:

מעיריית חדרה נמסר: "משחק כדורגל של ילדים אמור להיות גם אירוע חינוכי. לא יעלה על הדעת שהורים יגיעו למשחק של ילדיהם כאילו הגיעו למסיבה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באלכוהול. מנהל המגרש דאג שלא יהיו במגרש דברים שאסור להכניס אליו. כעסו על אופן התנהלות ההורים ברור ומובן, אולם יש להדגיש כי הוא לא נקט באלימות מילולית או פיזית בשום שלב".