משרד החינוך פרסם השבוע את נתוני התמונה החינוכית, במסגרתה, מפורסמים הנתונים ברמה הבית ספרית ברשויות.
1 צפייה בגלריה
תיכון חדרה
תיכון חדרה
תיכון חדרה
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
על פי הנתונים, בחדרה, לומדים כ-17,151 תלמידים, בממוצע של 27 תלמידים בכיתה, ב-698 כיתות. מלמדים אותם 1528 עובדי הוראה, ומבחינת פילוח מגדרי בתלמידים, הנתון עומד על 50 אחוז בנים ו50 אחוז בנות. אחוז התלמידים בחינוך הטכנולוגי עומד על 45.5% ובאשר להתאמה לבגרות של תלמידי העיר עומד הנתון ברשות על 33% לעומת 26% בנתון הארצי.
מהנתונים עולים גם נתונים מרשימים באשר לצוותי החינוך: בתיכון חדרה שמנהלת יעל פז כ-50% מהמורים בעלי תואר שני ומעלה, וכך גם בבית הספר התיכון מדעים ואומנויות בניהולה של אילנה שטרהל. בתיכון גבעול(בית הספר הדמוקרטי באולגה) בניהול רשף בורדה ל48.5% מהמורים יש תואר שני ומעלה, בתיכון הטכנולוגי נעמ"ת בניהולה של טלי צמני 47% מצוותי החינוך אוחזים בתואר שני ומעלה, ובתיכון מדעים ויהדות בניהולה של חגית חיה אביר 31% מהמורים.
באשר לזכאות לתעודה טכנולוגית בקרב התלמידים, למשל במקצועות כמו מחשבים וסייבר, עולה כי בתיכון חדרה : כ73% מהתלמידים זכאים לתעודה טכנולוגית. במדעים ואומנויות 48.5%, בבה"ס גבעול 76.5%, ובתיכון טכנולוגי נעמ"ת 80% זכאות.
גם בעניין ערכים ונתינה לחברה ולקהילה, בתום הלימודים הנתונים מעוררי גאווה: אחוז גיוס הבנים בבית הספר תיכון חדרה עומד על כ95% ועל קצת יותר מ1% בשירות האזרחי או הלאומי, במדעים ואומניות עומד אחוז גיוס הבנים על 91.5% ועל כ2.5% בשירות לאומי או אזרחי, בתיכון נעמ"ת אחוז הבנים המתגייסים עומד על 87.5% ועל 2% בשירות התנדבותי אזרחי או לאומי.
ראש העירייה צביקה גנדלמן שהתייחס לנתונים אמר: "ההשקעה המאסיבית בחינוך מניבה תוצאות, יש לנו דור עתיד נפלא בעיר, שנמשיך ונטפח אותו. אני רוצה להודות לצוותי החינוך, לעובדי אגף החינוך בעירייה ולכם בני הנוער בעיר שממשיכים להוות גאווה לכולנו".
לעדכונים: חדשות חדרה