מכה קלה בכנף לארגון הפשיעה של שלום דומרני: אדינו מלסה משדרות ויצחק נגוסה מאשקלון, שנחשבים בכירים בארגון של דומרני, נשלחו ל-35 חודשי מאסר בפועל. השניים הורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירה של נשיאה והובלת נשק לאחר שנתפסו חמושים בסמוך לביתו של עבריין אחר.
2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: חיים הורנשטיין)

באוגוסט האחרון הגיעו מלסה ונגוסה לאזור מגוריו של שגיא מדמון בשדרות, שעל פי דיווחים ערק מהארגון של דומרני והצטרף לאחים לביא מרחובות. בכתב האישום המקורי שהוגש נגדם נטען כי הם נשלחו לחסל את מדמון ונתפסו כשהם עוטים כפפות וברשותם רובה מסוג M16 מוכן לשימוש.
"הם הגיעו במכונית מסוג אופל שהיתה עמוסה בתחמושת וברובה טעון ב-29 כדורים ואקדח טעון בשמונה כדורים", נכתב בכתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אלכס דרנבוים. "הם התקרבו לביתו של מדמון והיו במרחק של כ-200 מ' בלבד".

2 צפייה בגלריה
האקדח שנתפס במכונית של מלסה ונגוסה
האקדח שנתפס במכונית של מלסה ונגוסה
האקדח שנתפס במכונית של מלסה ונגוסה
(צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות מידע מודיעיני הגיעו שוטרים לרכב ודרשו מהשניים לפתוח את הדלת. כשסירבו ניפצו השוטרים את החלונות וגילו את כלי הנשק. לטענת הפרקליטות הם התנגדו למעצר והשתוללו עד שהשוטרים הצליחו לאזוק אותם.
על פי כתב האישום לבש מלסה חליפת סער ובמכנסיו היתה מסיכת סקי שחורה. "ברכב גם נמצא בקבוק ובו חומר דליק, מה שמלמד כי לכאורה התכוונו להציתו כפי שקרה לאחר מקרי חיסול אחרים", נטען בכתב האישום.
במהלך המשפט התגלו כשלים ראייתיים והצדדים הגיעו להסדר טיעון. השופט יואב עטר ציין כי ההסדר מקל מדי עם הנאשמים אך נאלץ לקבל אותו: "הסדר הטיעון נוטה במובהק לקולא, ובפרט בשים לב לעברם הפלילי".

קראו גם:

על השניים נגזר עונש מאסר בפועל של שנתיים ו-11 חודשים, 10 חודשי מאסר על תנאי, ושישה חודשי פסילה על תנאי של רישיון הנהיגה.