2 צפייה בגלריה
גיורא לוי. צילום: באדיבותו
גיורא לוי. צילום: באדיבותו
גיורא לוי. צילום: באדיבותו
גיורא לוי המשמש כקב"ט, חזר ביום ראשון מעבודתו בשעה 17:00 לערך. הוא שמע צעקות מבעד לחלון ביתו שנמצא בסמוך לבית ספר במרכז. תחילה חשב לוי שמדובר בילדים שמשחקים בבית הספר, אך מייד הבחין בכלבי אמסטף שמקיפים אישה שמגוננת על ילדה כבת 7. לדבריו, לאחר מכן התברר שהאישה הינה בעלת הכלבים.
"ירדתי מהר למטה, מצאתי קרש והתחלתי להכות אותם", מתאר לוי את רגעי הדרמה. "היה שלב שנפלתי ואחד מהם בא לנשוך לי את הצוואר. ישר הכנסתי את יד ימין לתוך הפה שלו ועם יד שמאל נתתי לו אגרוף . מהמכה הוא פתח את הפה, אני לא יודע מה הוא היה מוריד לי אם לא".
מה עבר לך בראש בזמן הנפילה?
"לא חשבתי על כלום, רק איך להיפטר ממנו. הכלב השני הלך בינתיים לכיוון האישה וזה שהכיתי קם כאילו כלום. הם חזקים מאוד הכלבים האלו".
2 צפייה בגלריה
הפציעה ביד של גיורא לוי. צילום: באדיבותו
הפציעה ביד של גיורא לוי. צילום: באדיבותו
הפציעה ביד של גיורא לוי. צילום: באדיבותו
לוי לא ויתר והמשיך להיאבק בכלב ולנסות להרחיק אותו מהאזור. בשלב כלשהו נרגע הכלב והלך בעקבות חברו ובעליהם. "בינתיים הוצאתי את הילדה ולקחתי אותה. היא הייתה ממש בהלם ולא רצתה לבוא אליי בהתחלה. אבא שלה ששמע את הצרחות, הגיע בריצה. סיפרתי לו מה קרה והוא לא ידע איך לעכל את זה".
הגשת תלונה בנוגע לכלבים?
"ביקשתי פרטים מהאישה על הכלבים, אבל היא סירבה לתת לי ואמרה שהם כמו ילדים שלה ומפחדת שיקחו אותם. ראיתי לאן הם נכנסו ולמחרת בבוקר הם כבר היו בהסגר. לתיקה בר-און, וטרינרית העירייה, אין חוכמות בדברים האלו. זה לא נורמלי להשאיר כלבים כאלו משוחררים כך".
מה מצבך מאז המקרה?
"פיניתי את עצמי לבית חולים ועד עכשיו אני לא יכול להזיז שתי אצבעות. הלכתי גם לבקר את הילדה בשניידר והיא כולה מבוהלת, שרוטה וחבולה. אני לא יודע אם זה ייצא לה מהראש אי פעם".