כשנה לאחר שהשיקה את כפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' , חברת אמירי גן , המתמחה בניהול והקמה של פרויקטים נדלניים למגורים, בנייה רוויה משרדים ומסחר, החלה בבניית 4 מגדלי משרדים, "מגדלי הוילג"' בשטח כולל של כ-120,000 מ"ר.
על התכנון האדריכלי הופקד משרד אדריכלים אבנר שר כאשר היקף ההשקעה בהקמת המגדלים מוערך ב כ- 500 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
הדמיית הפרויקט. צילום: באדיבות אמירי גן
הדמיית הפרויקט. צילום: באדיבות אמירי גן
הדמיית הפרויקט. צילום: באדיבות אמירי גן
אנרג'י פארק הינו אחד ממתחמי העסקים הגדולים בישראל וצפויים להתאכלס בו חברות אנרגיה, טכנולוגיה , הייטק ועוד. מגדלי הוילג' ממוקמים במיקום אסטרטגי מנצח: הם צמודים לתחנת רכבת מערב ובכך מאפשרים לעובדים להגיע ברכבת היישר למקום העבודה וצמודים למרכז המסחרי מול החוף וילג'. כמו כן, ברבעון הקרוב צפוי להיפתח הכביש שמתחבר מכביש החוף היישר למתחם אנרג'י פארק. המשרדים מוצעים להשכרה בלבד והשטח של כל משרד נקבע בהתאם לדרישת השוכר.
על פי התב"ע המאושרת, לחברה זכויות להקמת כ- 120,000 מ"ר משרדים במגדלים על פני עד 24 קומות. עלות הארנונה במגדלים הינה 155 ₪ למטר והשכירות 60 ₪ למטר ברמת מעטפת ו-13 ₪ דמי ניהול. המגדלים יבנו בשלבים כאשר בחברה מעריכים כי הבנייה של מגדלים תימשך כ-שנתיים. כמו כן, בחודש האחרון החלה החברה בבניית הקומות הראשונות של המגדל הראשון, כאשר ישנן מספר חברות שכבר השתכנו במגדל.
אלי ויצמן, מנהל הפרויקט: "שוק המשרדים מחוץ לתל אביב נמצא בצמיחה בשנים האחרונות והסיבה היא לא רק בשל חיסכון בדמי השכירות אלא המיקום והנגישות התחבורתית אליו, השיקול האם אצטרך לשלם על חניה, האם אבזבז זמן יקר על לעמוד בפקקים ועוד. מגדלי הוילג', ממוקמים במיקום אסטרטגי על כביש החוף עם נגישות ונוחות הן למגיעים ברכב הפרטי והן למגיעים ברכבת. תחנת הרכבת נמצאת בצמוד למתחם ולרשות העובדים תעמוד חניה ללא תשלום".
הוא הוסיף: "נוחות נוספת היא שהמגדלים צמודים לכפר הקניות והבילויים מול החוף וילג' שמציע מעל 100 חנויות של רשתות מסעדות ובתי קפה, רשתות אופנה, סופר פארם, רשת יוחננוף , בריכת גלישת גלים ועוד".