אורן גולן, המנהל המקצועי של הפועל חדרה, סבור כי בשל המשבר הכלכלי שהביא עמו וירוס הקורונה ותקופת הסגר, ייאלץ המועדון לעשות חשיבה מחודשת, כשתחזור הליגה.
כמו יתר הענפים במשק הישראלי, גם ענף הכדורגל ספג פגיעה קשה, שככל הנראה תשפיע על אופן פעילותו בתקופה שאחרי המשבר. "לצערנו, בעונה הבאה מסתמן שעיריית חדרה תקצץ בתמיכתה במועדון בהיקף של 25 אחוזים", אומר גולן.
1 צפייה בגלריה
גולן. "הזדמנות לשחקנים הצעירים" | צילום:  יאיר שגיא
גולן. "הזדמנות לשחקנים הצעירים" | צילום:  יאיר שגיא
גולן. "הזדמנות לצעירים" | צילום: יאיר שגיא
(צילום: יאיר שגיא)
"אנחנו מבינים שזה המצב ושהמצוקה היא כלל ארצית. אנחנו לא היחידים להיפגע. מן הסתם, ישפיע הקיצוץ הזה גם על איכות השחקנים שנוכל להביא למועדון, ייתכן שגם ישפיע על מספר השחקנים הזרים שנוכל להחזיק. אבל בכל רע יש גם טוב. לא נרים ידיים, נתיישר ונמצא פתרונות בהתאם למציאות. אולי זו השעה לתת הזדמנות לשחקנים הצעירים יותר מהמועדון שלנו".
גם בנושא גיוס הכספים מספונסרים סבור גולן כי למשבר הקורונה תהא השפעה ישירה על הקבוצה: "אנחנו מעריכים שהתמיכה באמצעות ספונסרים תרד משום שבעלי העסקים ידאגו קודם כל למשפחות ולעסקים שלהם בטרם יוכלו לסייע למועדון. למרות זאת, אנחנו עדיין מקווים שהם ימשיכו להיות איתנו גם אם במתכונת מצומצמת יותר.
"אני מקווה שהמשבר לא ישפיע על מועד פתיחתו של האצטדיון. אמנם רוב הכסף בעבורו מגיע מהטוטו ומקרנות מדינה אולם לא מן הנמנע שגם שם תהיה פגיעה. אנחנו מקווים שהאצטדיון, שמצוי כעת בשלב של ועדות ואישורים, יהיה מוכן כפי שתוכנן".
באשר למצבם של שחקני המועדון אמר גולן: "השחקנים יצאו לחל"ת כמו רבים בציבור הישראלי. לכשתחזור הליגה נבין את חומרת המצב ונחשב מסלול מחדש. נבדוק ונבין מה אנחנו יכולים לעשות כדי לפצות את השחקנים שנפגעו כלכלית ובמקביל ננסה להבין מה נוכל לעשות כדי לבנות את העונה הבאה. כדורגל וספורט לא יימחקו בגלל המשבר.
"הם תמיד היו ויהיו חלק מהתרבות של המדינה הזו. אולי ניאלץ לעבור למתכונת מצומצמת יותר, אבל הספורט לא יימחק".