תושב חדרה, שהגיע עם שני ילדיו, בני שש ובת שמונה למשחק של הפועל חדרה נגד בית"ר ירושלים טוען כי אוהדים של חדרה ירקו, צעקו ודחפו אותו ואת ילדיו, זאת מאחר ובנו בן השש היה עם צעיף של בית"ר ירושלים על צווארו.
2 צפייה בגלריה
ילדיו של תושב חדרה במהלך המשחק
ילדיו של תושב חדרה במהלך המשחק
ילדיו של תושב חדרה במהלך המשחק
(צילום: אלבום פרטי)
המשחק התקיים בשבת. בית"ר ירושלים גברה על הפועל חדרה 0:3, והיה לדברי האב, אירוע קשה עבורו ועבור ילדיו.
לדבריו, מאחר והיציע של אוהדי בית"ר היה עמוס, החליט לקחת את בנו בן השש ובתו בת השמונה לשבת ביציע של אוהדי חדרה. הוא ביקש מבנו להוריד את הצעיף ולשמור אותו בתיק: "הילד הוריד את הצעיף כי לא רצינו בעיות. בהפסקת המחצית ראיתי אנשים ביציע עם סממנים של בית"ר ושאלתי אותם אם זה בסדר, כי הבן שלי עם צעיף בתיק, אמרו לי 'בטח, אין בעיה'. מעודד מזה אמרתי לילד שהוא יכול עכשיו לשים את הצעיף עליו. ואז בגול השני שחדרה ספגה התחילו אוהדים של חדרה לצעוק עלינו 'למה אתם יושבים פה? בית"ר זה ממול', אמרתי להם 'חבר'ה, זה ילדים'. אבל זה לא עזר ואמרתי לילדים 'בואו נקום, נעבור מקום'. כשקמנו ללכת, חדרה חטפה גול שלישי והם התנפלו עלינו בצרחות, קללות, ירקו עלינו, גנבו לנו תיק ואת הצעיף. ניסינו להימלט והילדים בינתיים בכו, נבהלו".

2 צפייה בגלריה
הפועל חדרה נגד בית"ר. הסתיים 0:3 לירושלמים
הפועל חדרה נגד בית"ר. הסתיים 0:3 לירושלמים
הפועל חדרה נגד בית"ר. הסתיים 0:3 לירושלמים
(צילום: עוז מועלם)

האב סיפר כי האוהדים רדפו אחרי המשפחה עד יציאתה מן היציע: "הילדים בכו בינתיים וכבר לא ידענו מה לעשות, אז החלטתי ללכת משם. כל חטאנו שהילד בן שש היה עם צעיף של בית"ר".

קראו גם:

מהפועל חדרה נמסר: "המקרה לא ידוע לנו. לא קיבלנו דיווח כזה. לא מאנשי האבטחה, לא מהמשטרה ולא מהאוהד עצמו. בעקבות הפניה נבדוק אם היה מקרה חריג. ככלל ומבלי להתייחס למקרה המדובר, הקהל של הפועל חדרה נחשב לאחד הרגועים בליגה ולא שותף למקרי אלימות. גם העובדה שהילד ישב עם צעיף של בית"ר ירושלים ביציע אוהדי חדרה תיבדק, שכן לאוהדי בית"ר הוקצה יציע אחר בצד השני של האיצטדיון ולאט ברור איך אותו ילד הגיע בכלל ליציע של חדרה".