תושב חדרה (28) מואשם בניסיון שוד של תחנת דלק בעיר ובהחזקת סכין שלא כדין וכל זאת.

שוד בחנות נוחות בתחנת הדלק סונול ברחוב חטיבת הנח"ל
(צילום: דוברות המשטרה)


על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה בבית משפט מחוזי בחיפה, בתאריך 16/12/22, סמוך לשעה 15:30 הגיע הנאשם לתחנת הדלק סונול, שברחוב חטיבת הנח"ל ותוך שהוא מחזיק בסכין, דרש מהעובד במקום 200 שקלים.
בכתב האישום נטען: "הנאשם נכנס לחנות כשהוא מצויד בסכין אותה החזיק שלא למטרה כשרה ומחוץ לתחום ביתו ופנה למתלונן, תוך שאיים עליו בכוונה להפחידו ולשדוד כספים מהחנות, באומרו שיש ברשותו סכין ושייתן לו 200 שקלים, כל זאת עשה הנאשם כשכל אותה העת, הוא אוחז בידי הסכין, שחלקה הוסתר בשקית ניילון".

1 צפייה בגלריה
השודד דרש 200 שקלים
השודד דרש 200 שקלים
השודד דרש 200 שקלים
(צילום: דוברות המשטרה)

עוד נטען: "העובד השיב לנאשם כי הוא מוכן לתת לו סכום נמוך מזה ובמקביל התקשר למנהלו והניח את המכשיר על מנת שיאזין להתרחשות. בהמשך שב הנאשם ודרש 200 שקלים תוך שאיים על המתלונן בכוונה להפחידו בכך שאחז בידיו כל אותה העת בסכין. כעבור זמן מה ומשנכנסו לקוחות, עזב הנאשם את המקום. במעשיו המתוארים ניסה הנאשם לגנוב כספים מהחנות כשהוא מזוין בסכין, שיש בה כדי לסכן או לפגוע כשבשעת המעשה ולפניו איים לבצע מעשה אלימות, זאת כדי להשיג את הכספים או כדי למנוע התנגדות לגניבתם".
קראו גם:
הפרקליטות הודיעה גם כי בהתאם לחוק סדר הדין הפלילי קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל אם יורשע בתיק זה .
לעדכונים: חדשות חדרה