חנות יד שניה קסומה נפתחה בשקט בשקט בשנה האחרונה בחדרה, כחלק מחלום ותיק של שלוש אחיות חדרתיות.
3 צפייה בגלריה
החנות החדשה ברחוב הנשיא. בגדים במחירים סמליים
החנות החדשה ברחוב הנשיא. בגדים במחירים סמליים
החנות החדשה ברחוב הנשיא. בגדים במחירים סמליים
(צילום: אלבום פרטי)
החנות LAS HERMANAS (האחיות בספרדית) הממוקמת בחלקו המערבי יותר של רחוב הנשיא, והיא מצטרפת בכך לעוד שתי חנויות של ענתיקות ויד שניה השוכנות בסמוך אליה ויוצרת בכך מעין מקטע של הרחוב, שיש בו וייב שונה וייחודי מאשר במרכז רחוב הנשיא.

3 צפייה בגלריה
וייב שונה וייחודי
וייב שונה וייחודי
וייב שונה וייחודי
(צילום: אלבום פרטי)

כוכי בוהדנה, תושבת העיר שפתחה את החנות ביחד עם אחיותיה סיפרה כי מזה שנים שהאחיות חולמות על פתיחת חנות שתביא לידי ביטוי את אהבתן ליד שניה ולאופנה, אולם נסיבות שונות עיכבו את יציאת החלום לפועל.
"בהתחלה החנות פעלה מהבית שלי בעיר", היא מספרת. "הצטברו המון בגדים שקנינו אני, אחיותיי ובנותיהן. ואז הגיעה הקורונה ואנשים לא כל כך הרגישו בנוח להגיע. אנחנו מאוד אוהבות אופנה, אבל גם אוהבות להתחדש ככה שאנחנו גם נפטרות מהבגדים שרכשנו די מהר. רצינו לעשות משהו משמעותי עם כל האוצרות האלו שהצטברו. לי יש עין לאופנה ולעיצוב ותמיד נהניתי משיטוט בחנויות יד שניה, מנבירה ומציאה של פריטים ייחודיים ורצינו לפתוח חנות כזו. החלום הזה נרקם שנים, היו מהמורות ובסופו של דבר לא יכולתי לחיות בשלום עם זה שהחלום שלנו יתמוסס ולפני כשנה סוף סוף, החלום הפך למציאות".

3 צפייה בגלריה
רחוב הנשיא. רחוב הקניות המרכזי של חדרה
רחוב הנשיא. רחוב הקניות המרכזי של חדרה
רחוב הנשיא. מתחדש בחנויות אופנה
(צילום: אלעד גרשגורן)

בוהדנה תפקדה בעבר כרכזת פרויקטים בתחום הבניה, ובשנה האחרונה היא מנהלת את החנות. שירי ארץ ישראל מקדמים את פני הלקוחות והאווירה מזמינה: "אני פשוט אוהבת את התחום ויש בזה גם משהו פרקטי. בעיניי זה עוול לקנות שמלה ב-5,000 שקלים ואז להיתקע איתה שנים רק כי כואב לזרוק. הפריט הכי יקר בחנות הוא שמלת ערב מרהיבה ב-60 שקלים. הכול במחירים סמליים, יש כאן יד שניה, בגדים חדשים, וינטג' וכשנמאס לא כואב להעביר הלאה, כמו שכואב להעביר שמלה ב-5,000 שקלים. הערך מוסף הוא שעם יוקר המחיה כיום, זה פתרון משתלם במיוחד, שלא לדבר על התרומה הכבירה לכדור הארץ".

קראו גם:

החנות מציעה בגדי נשים, ואביזרים משלימים מיוחדים: נעליים, תיקים, כובעים ותכשיטים במחירים סמליים.
שעות פתיחה ימים א-ה, בין 9:00-13:00 ובין - 16:00-19:00