אירוע חריג התרחש לאחרונה בחנות FOX במתחם הקניות "מול החוף וילג'". אישה בהיריון, תושבת חדרה, שביקשה לערוך קניות בחנות, סיפרה כי אחת המוכרות בחנות השליכה עליה בקבוקים רב פעמיים לשתייה, בעקבות דין ודברים בין השתיים.


לדברי התושבת שאף תיעדה את האירוע במכשיר הסלולרי שלה, התקרית התרחשה לאחר שמוכרת בחנות השיבה לשאלותיה בענייני מחירים בגסות.
הלקוחה ביקשה את פרטיה של המוכרת ושמה המלא בכדי להלין על תודעת השירות שלה בפני הממונים עליה. "רציתי להתלונן על השירות שלה והיחס שלה בפני מנהלת החנות, אבל היא סירבה בתוקף לתת לי. פתחתי את המצלמה של הפלאפון כדי לצלם אותה ולהראות אותה למנהלת החנות כי אם היא לא נותנת את שמה שלפחות תזוהה לפי תמונה. היא כעסה מאוד וזרקה לכיווני שני בקבוקי מים, כאלה שהילדים לוקחים לבית הספר והיו בסמיכות אליה וצעקה 'אל תצלמי... את מי את מצלמת'. למזלי, חלק מהאירוע נקלט במצלמה כי פתחתי אותה מלכתחילה בכדי לצלם אותה. אני בטוחה שהאירוע כולו נתפס הרבה יותר טוב ומכל כיוון במצלמות של החנות ולכן הזעקתי משטרה למקום".

1 צפייה בגלריה
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
צילום: אלבום פרטי
(צילום: אלבום פרטי)

התושבת הגישה בתאריך 21/8/23 תלונה בתחנת משטרה חדרה. עוד עלה מהתלונה שהאירוע עצמו התרחש יום טרם לכן בסביבות השעה 21:00. התושבת סיפרה כי הזעיקה משטרה למקום בעת האירוע וכי לא הסתפקה בכך ולמחרת היום אף ניגשה לתחנת חדרה והגישה תלונה על העובדת.

קראו גם:

עוד סיפרה כי מאחר והבקבוקים פגעו בבטנה ההריונית, היא גם התפנתה לטיפול בבית החולים הלל יפה בכדי לבדוק האם הכול כשורה.
מרשת פוקס נמסר: "החברה רואה בחומרה כל מקרה של אלימות. המקרה ידוע ומטופל מול הלקוחה".