תתחדשו: בקניון עופר חדרה נפתחה חנות בגדים גדולה, סניף של אחת מהרשתות המצליחות ביותר בארץ בתחום.
3 צפייה בגלריה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
(צילום: יח"צ)

רשת האופנה לכל המשפחה Bגוד פותחת את הסניף ה-44 שלה בקניון עופר חדרה, בהשקעה הנאמדת בכ -3 מיליון שקלים. זהו הסניף ה–44 של הרשת.
הסניף החדש משתרע על שטח של כ 1,000 מ"ר והוא כולל מגוון של בגדים ופריטי אופנה לכל המשפחה, במחירים משתלמים במגוון קטגוריות רחב: ילדים, נשים, גברים, נוער, תינוקות ועוד.
רשת Bגוד הינה מותג מוביל בתחומו באופנת קזו'אל ובייסיק לכל המשפחה, החברה קיימת משנת 1997 ומספקת למשפחה הישראלית פתרונות אופנתיים במחירים שווים לכל אחד הכל תחת קורת גג אחת. חנויות הרשת מחולקות לפי קטגוריות: אופנת נשים, אופנת גברים, אופנת ילדים ונוער, אופנת תינוקות, אקססוריז, הלבשה תחתונה ועוד.

3 צפייה בגלריה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
(צילום: יח"צ)

לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר חדרה: "אנו שמחים ונרגשים לרגל פתיחתו של הסניף החדש של רשת Bגוד. רשת Bגוד מצטרפת למגוון רשתות שנפתחו בקניון בשנה האחרונה ובכך מחזקת את חווית הקניה בקניון המשלבת בילוי איכותי ומחירים אטרקטיביים לכל המשפחה ".
לדברי אופיר בן אברהם מנכ"ל רשת Bגוד: "אנו שמחים להצטרף לקניון עופר חדרה. אנו מאמינים שהכסף של הלקוח שווה יותר ואצלנו ברשת Bגוד הלקוח מקבל תמורה מקסימלית בעד מה שהוא משלם - Value for money. בתקופה בה המחירים עולים. אנו ברשת ביגוד מקפידים לא להעלות מחיר ואף משתדלים להוריד אותם. אנחנו מציעים מגוון רחב של קולקציות, כך שאצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים שיתאימו עבורכם ובמחירים הוגנים".

3 צפייה בגלריה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
הסניף החדש בחדרה
(צילום: יח"צ)

קראו גם:

לדבריו: "קיים יתרון ברור כאשר קונים לכל המשפחה במקום אחד מרוכז, תחת קורת גג אחת. כל אחד מבני המשפחה יכול למצוא מה שהוא צריך, באיכות טובה ובמחירים אטרקטיביים. הקנייה היא נוחה, מהירה ומוסיפה ערך רב לחוויית הרכישה. כל אלה מרכיבים חשובים המאפשרים למשפחות לרכוש בגדים איכותיים במסגרת התקציב המשפחתי".