תלמידי בתי הספר בחדרה החלו ללמוד מרחוק. באגף החינוך בעירייה ובפיקוח של משרד החינוך ציינו, כי התוכנית בעיר עובדת בהצלחה ושיעור גבוה מהתלמידים משתתפים בתוכנית.
1 צפייה בגלריה
לומדים מרחוק בבית הספר חופים
לומדים מרחוק בבית הספר חופים
לומדים מרחוק בבית הספר חופים
(צילום: פרטי)
לדברי מנהל אגף החינוך בעיריית חדרה, שלומי דהן, בחדרה לומדים כ-26,000 תלמידים, מתוכם כ-16,000 תלמידים שנכללים בתוכנית הלמידה מרחוק. "ילדי המעונות והגנים ותלמידי המגזר החרדי לומדים באמצעות טלפונים רגילים. מתוך ה-16,000 תלמידים, רק לכ-500 תלמידים אין מחשבים ואנחנו באגף החינוך והעירייה עושים את כל המאמצים לגייס מחשבים לאותם התלמידים".
דהן מציין, כי אגף החינוך עוקב בקפידה אחרי יישום התוכנית ומקבל דיווחים שוטפים על שיעור התלמידים המשתתפים בתוכנית. "כ-95 אחוזים מהתלמידים מתחברים ומתפקדים ואנחנו בודקים מדוע החמישה אחוז הנותרים לא משתתפים. כרגע אנחנו לא נתקלים בבעיות וזאת ההזדמנות לשבח את המנהלים, המורים וגם ההורים, על שיתוף הפעולה למען ילדינו".
מרכזת הפיקוח בחינוך היסודי במחוז חיפה ומפקחת בעיר חדרה, מימי וקסלר, ציינה כי תוכנית הלמידה מרחוק פועלת למופת בעיר, וכי היא בעצמה מפקחת על התוכנית מקרוב. "אני מקבלת דיווחים שוטפים על יישום התוכנית, ולדעתי מגיעות רק תשבחות למנהלים, למורים ולגננות על יישום התוכנית. המורים נמצאים בקשר רציף עם התלמידים, בודקים את מצבם הרגשי, מקיימים איתם שיחות. התלמידים צריכים ללמוד, במקום לשבת כל היום מול מסכי הטלוויזיה".