בכל שנה בחודש אלול אומרים היהודים ברחבי העולם "סליחות". בעקבות מניעת התקהלויות בבתי הכנסת ועל מנת להקל על קהל המתפללים, מתחם "מול החוף וילג'" בחדרה, יארח לסליחות מידי לילה ברחבת בריכת הגלישה. הנהלת המתחם מקיימת את אירועי סליחות באוויר הפתוח מידי לילה לאורך החודש ועד יום חמישי הקרוב, ה-17.9.20.
התפילות מתקיימות בכל יום בשעה 00:30 בלילה באזור רחבת בריכת הגלישה במתחם. בכל ערב יארח את אירוע הסליחות רב שיקיים את התפילות באוויר הפתוח ובאמצעות מערכת הגברה על מנת שכל המשתתפים ייקחו בהן חלק.

1 צפייה בגלריה
כוכבי בית הספר למוזיקה האחים עילאי וניתאי צרפתי עם הזמר אסף לוי
כוכבי בית הספר למוזיקה האחים עילאי וניתאי צרפתי עם הזמר אסף לוי
כוכבי בית הספר למוזיקה האחים עילאי וניתאי צרפתי עם הזמר אסף לוי
(יח"צ)

בערב חמישי הקרוב, 17.9.20 יתקיים אירוע הסליחות האחרון לפני ערב החג והסגר המתוכנן. בערב זה, יובילו את תפילות הסליחות כוכבי "בית הספר למוזיקה" האחים עילאי וניתאי צרפתי והזמן אסף לוי שינהלו את האירוע ויכבדו את המשתתפים בקולם.
"אנחנו כהנהלת המתחם החלטנו לקיים את אירועי התפילות בחודש אלול ולקראת החגים הקרבים, לאור ההבנה כי קיימת רגישות בימים אלה להתקהלויות בבתי כנסת והרגשנו שיש צורך לתת פתרון בטוח יותר עבור לקוחותינו המתפללים . מאחר והפעילות מתקיימת באוויר הפתוח ניתן להגיע ללא צורך להירשם מראש, תוך הקפדה על שמירת הנהלים", מסרה דניאל אלפי, מנהלת השיווק של מתחם מול החוף וילג'.