בסוף חודש אוקטובר ייערכו הבחירות לרשויות המקומיות. אחד המוקדים המעניינים באזור היא המושבה פרדס חנה-כרכור. אלא שהבוקר המושבה עולה לכותרת בהקשר מדאיג.
2 צפייה בגלריה
השלט שהושחת. "לא מדובר במעשה קונדס"
השלט שהושחת. "לא מדובר במעשה קונדס"
השלט שהושחת. "לא מדובר במעשה קונדס"
(צילום: אלבום פרטי)
במהלך הלילה השחיתו אלמונים שלט בחירות של המועמד לראשות המועצה, יואב קעטבי. על פניו של קעטבי צויר בצבע שחור והדבר חולל סערה ביישוב.

2 צפייה בגלריה
קלפי
קלפי
מערכת הבחירות מתחממת
(צילום: יואב דודקביץ')

"אני מוטרד מאוד ממערכת הבחירות הנוכחית ביישוב", כתב קעטבי הבוקר. "קמתי והסברתי לבני משפחתי שמדובר בקומץ של פעילים, או במקרה הזה בן עוולה אחד שמנסה לקלקל לי ולאחרים. אין מדובר כאן במעשה קונדס סתמי, יש כאן תכנון של ונדליזם שפוגע בפרדס חנה-כרכור, ומלכלך את השיח סביב הבחירות האלה".

קראו גם:

קעטבי הוסיף: "העמדתי את עצמי לראשות היישוב על מנת לקדם את הערכים שלי ולתרום מהניסיון והיכולות שלי למען היישוב, שום מעשה בריונות או ונדליזם לא ירפו את ידיי ולא יסיטו אותי מהמטרה לקדם את היישוב שלנו למקום טוב יותר, באהבה, בסובלנות, בקבלת כל התושבים ביישוב, למען דור העתיד, לקידום החינוך, התשתיות והיישוב שלנו כאחד המקומות הטובים בישראל לחיות בו. בשום שלב, לא אכנס להכפשות או הכתמה של מועמד או מועמדת אחרת, אני מאחל לכולנו המשך מערכת בחירות מכבדת ונקיה".