עו"ד אוהד מרחב, שכיהן כחבר מועצה בחדרה במשך עשר שנים ובבחירות הקודמות התמודד לראשות העירייה ולמועצה, אך לא עבר את אחוז החסימה, הפך לדמות דומיננטית בבחירות הקרובות.
3 צפייה בגלריה
עו"ד אוהד מרחב. "חשוב לי שיהיה כאן טוב"
עו"ד אוהד מרחב. "חשוב לי שיהיה כאן טוב"
עו"ד אוהד מרחב. "חשוב לי שיהיה כאן טוב"
(צילום: אלבום פרטי)
לאחרונה נצפו במשרדו של עו"ד מרחב גורמים פוליטיים רבים ובתוכם חבר המועצה טספאי אדג'או מעידן חדש, יו"ר ש"ס חבר המועצה בועז ביטון, ונציגי הרשימה החדשה "מאמינים בחדרה", הרב ישראל אביטן ואריאל גרינבוים. בנוסף, מרחב נצפה בשבוע שעבר במטה הבחירות של ממלא מקום ראש העירייה, ניר בן חיים, בפיאצה כשתוכן ומטרת הפגישה אינם ידועים. ככל הידוע מרחב גם נפגש עם מספר רבנים בכירים בעיר.

3 צפייה בגלריה
הרב ישראל אביטן
הרב ישראל אביטן
הרב ישראל אביטן. "בכוונתנו לרוץ בכל הכוח"
(צילום: אלבום פרטי)

כזכור, מרחב התמודד על ראשות העירייה בבחירות הקודמות בשנת 2018 וזכה לתמיכה של כ-15% מהקולות. בפרק הזמן שחל מאז השקיע עצמו במשרדו וככל הידוע, למרות קולות רבים שקראו לו לשוב למפה הפוליטית, מרחב סירב וסיפר כי אינו מעוניין.
אז מה בעצם מתרחש כאן? ברשימה החדשה "מאמינים בחדרה" אישרו כי מרחב אכן מלווה אותם גם במו"מ עם סיעות אחרות: "אנחנו בהחלט נעזרים בו ובניסיונו הרב וסומכים עליו והוא תומך בנו ומסייע גם במשא ומתן שמתנהל כעת בין הרשימה לרשימה אחרת", מסביר הרב ישראל אביטן. "הכול פתוח, המשא ומתן נמשך ודברים עוד יכולים להשתנות. מה שכן, בכוונתנו לרוץ בכל הכוח".

3 צפייה בגלריה
(בועז ביטון | צילום: פרטי, מהעמוד של בועז ביטון, שס חדרה)

ככל הידוע, מתנהל מו"מ בין ש"ס לבין "מאמינים בחדרה" מזה מספר חודשים על איחוד כוחות. מאחר ובש"ס כבר ציוותו את אליהו בוסקילה מהבית היהודי ועוד צפויים לצוות לרשימה כוחות נוספים מהציבור הדתי, המשא ומתן עם "מאמינים בחדרה" הוא על מקום ריאלי ברשימה. למרחב קשר טוב עם ביטון והשניים עדיין משתפים פעולה במיזם "מחברים בין אחים" שהקימו כששניהם היו חברי מועצה.
בועז ביטון מסר כי אינו נוהג למסור פרטים על משא ומתן מתנהל.

קראו גם:

מרחב מסר: "יש לי הרבה חברים בפוליטיקה החדרתית ומטבע הדברים, אני נפגש ומסייע לחבריי. כתושב העיר חשוב לי שיהיה כאן טוב ואני שמח לספק את זווית הראייה שלי לאלו שעתידים להיות נבחרי הציבור. בכל הנוגע ל'מאמינים בחדרה' מדובר באנשים איכותיים, אידיאולוגים וחדורי מוטיבציה לעשות טוב בעיר ולכן לקחתי על עצמי לסייע להם, על מנת לראות את נציגיהם במועצת העיר".